فیلم و سریال

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی

آموزش دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی + کیفیت بالا. فیلم ورونیکا یکی از سر شناس ترین فیلم های ترسناک می باشد که خلاصه داستان این فیلم درباره احراز روح می باشد. این فیلم با ژانر ترسناک و با کارگردانی پاکو پلاسا ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی

 

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی

دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم یک دختر نو جوانی به اسم ورونیکا وجود دارد که او تنها ۱۵ سال سن دارد. او وقتی که کودک بود متاسفانه پدرش را از دست داده بود و ورونیکا دلش برای پدرش تنگ شده بود در یک روزی در سال ۱۹۹۱ او با دوستانش و با پیشنهاد آن ها می خواهد روح پدرش را احضار کند.

 

وقتی که ورونیکا و دوستانش روح پدرش را احضار می کنند زندگی آن ها تغییر می کند و کابوس های فراوان ک زیادی می بیند و زندگی ورونیکا در مدت بسیار کمی دگرگون می شود و…

 

اگر قصد دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم ورونیکا

 

فیلم ورونیکا با ژانر ترسناک و با کارگردانی پاکو پلاسا ساخته شده است این فیلم ترسناک و محبوب محصول کشور اسپانیا می باشد و به مدت ۱۰۵ دقیقه ساخته و در تاریخ ۲۵ اوت سال ۲۰۱۷ به اکران در آمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند : آنا تور نت ، کانسوئلو تروخیو ، ساندرا اسکاسنا و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم virgin forest 2022 زیرنویس چسبیده

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است یک دختر نو جوانی به اسم ورونیکا وجود دارد که او تنها ۱۵ سال سن دارد. او وقتی که کودک بود متاسفانه پدرش را از دست داده بود و ورونیکا دلش برای پدرش تنگ شده بود در یک روزی در سال ۱۹۹۱ او با دوستانش و با پیشنهاد آن ها می خواهد روح پدرش را احضار کند.

 

وقتی که ورونیکا و دوستانش روح پدرش را احضار می کنند زندگی آن ها تغییر می کند و کابوس های فراوان ک زیادی می بیند و زندگی ورونیکا در مدت بسیار کمی دگرگون می شود و…

بیوگرافی آنا تور نت

 

آنا تور نت در ۱۲ ژوئیه در سال ۱۹۶۶ در کشور اسپانیا به دنیا آمده است.

 

انا تور نت خیلی زود وارد عرصه بازیگری شد و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۷۳ وقتی که ۷ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم ورونیکا اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

به گفته آنا تور نت ، او از سن ۵ سالگی به بازیگری علاقه ی شدیدی داشته و خیلی زود وقتی که ۷ سال سن داشت وارد این عرصه شد.

پیج اینستاگرام آنا تور نت

 

آنا تور نت به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال fifty shades of tesfaye

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آنا تور نت را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آنا تور نت 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ورونیکا و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا