فیلم و سریال

دانلود سریال fifty shades of tesfaye

آموزش دانلود سریال fifty shades of tesfaye

دانلود سریال fifty shades of tesfaye + کیفیت بالا. سریال fifty shades of tesfaye به کارگردانی سن تیلور جانسون و به تهیه کنندگی مایکل دلوکا ، دینا برونتی ، ای ال جیمز ساخته شده است. این سریال به مدت ۱۲۵ دقیقه تولید شده است.

اگر قصد دانلود سریال fifty shades of tesfaye را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال fifty shades of tesfaye

 

دانلود سریال fifty shades of tesfaye

دانلود سریال fifty shades of tesfaye با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال fifty shades of tesfaye با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

آنا ستازیا استیل یک دانشجوی ۲۱ ساله ای است که در دانشگاه ایالتی واشینگتن در شهر ونکوور درس می خواند. انا ستازیا با بهترین و صمیمی ترین دوستش یعنی کیت زندگی می کند و آن ها برای روز نامه ی دانشجویی مطلب هایی را می نویسد. بعد از گذشت زمانی کیت دجار یک بیماری شدیدی می شود و از آنا خواهش می کند تا برای محاسبه با کریستین به پیش آن برود اما آنا قبول نمی کند که بالاخره بعد از کلی تلاش آنا این موضوع را قبول می کند.

 

او برای محاسبه با آقای کریستین به پیش او می رود و با او محاسبه هایی را انجام می دهد که در این وسط کریستین از او می خواهد که درباره زندگی شخصی و رابطه هایش از او سوال بپرسد تا به ان ها جواب دهد بعد از انجام محاسبه او فکر می کرد که محاسبه را به شکل خوبی انجام نداده است و در رابطه با این موضوع استرس داشت که بعد از برگشتن به خانه متوجه می شود که همه جواب ها به صورت ایمیل برایشان فرستاده شده است و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت 67

 

لینک دانلود سریال fifty shades of tesfaye در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره سریال fifty shades of tesfaye

 

این سریال بسیار زیبا را شرکت های فوکس فیچرز ، مایکل دلوکا ، پروداکشنز ، تریگر استریت ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز تولید شده است که به مدت ۱۲۵ دقیقه ساخته شده و در تاریخ ۱۳ فوریه در سال ۲۰۱۵ به اکران درآمده است. در این سریال بازیگرانی مانند: داکوتا جانسون ، جیمی درنان ، لوک گریمز ، الوییز مامفورد ، ویکتور راسوک ، مکس مارتینی ، جنیفر ایلی ، مارسیا گی هاردن و… بازیگری کرده است.

 

به صورت خلاصه آنا ستازیا استیل یک دانشجوی ۲۱ ساله ای است که در دانشگاه ایالتی واشینگتن در شهر ونکوور درس می خواند. انا ستازیا با بهترین و صمیمی ترین دوستش یعنی کیت زندگی می کند و آن ها برای روز نامه ی دانشجویی مطلب هایی را می نویسد. بعد از گذشت زمانی کیت دجار یک بیماری شدیدی می شود و از آنا خواهش می کند تا برای محاسبه با کریستین به پیش آن برود اما آنا قبول نمی کند که بالاخره بعد از کلی تلاش آنا این موضوع را قبول می کند.

 

او برای محاسبه با آقای کریستین به پیش او می رود و با او محاسبه هایی را انجام می دهد که در این وسط کریستین از او می خواهد که درباره زندگی شخصی و رابطه هایش از او سوال بپرسد تا به ان ها جواب دهد بعد از انجام محاسبه او فکر می کرد که محاسبه را به شکل خوبی انجام نداده است و در رابطه با این موضوع استرس داشت که بعد از برگشتن به خانه متوجه می شود که همه جواب ها را به صورت ایمیل برایشان فرستاده شده است و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال دکتر یوهان

پیج اینستاگرام ریتا اورا (بازیگران)

 

ریتا اورا بازیگر سریال زیبای fifty shades of tesfaye به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم ها و سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ریتا اورا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ریتا اورا 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال fifty shades of tesfaye مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال fifty shades of tesfaye در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا