فیلم و سریال

دانلود فیلم ghosted بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم ghosted بدون سانسور

دانلود فیلم ghosted بدون سانسور + کیفیت بالا. این فیلم یکی از بهترین فیلم ها می باشد که طرفداران زیادی را از سر تا سر جهان دارد. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون آنا د ارماس ، آدرین برودی ، مایک مو ، کریس ایوانز و… بازیگری کرده اند و کارگردان این فیلم دکستر فلچر می باشد‌.

اگر قصد دانلود فیلم ghosted بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ghosted بدون سانسور

 

دانلود فیلم ghosted بدون سانسور

دانلود فیلم ghosted بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ghosted بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم ghosted

 

پسری به اسم کول وجود دارد که او با دختری به اسم سیدی آشنا می شود و با گذشت زمان وارد رابطه ای عاشقانه می شود بعد از گذشت مدتی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز ناراحت می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و متوجه می شود که سیدی آن شخصی نیست که او را می شناخته و خیلی فرق دارد وقتی که متوجه این موضوع می شود شوکی وارد می شود و با مشکلات زیادی مواجه می شود و….

 

اگر قصد دانلود فیلم ghosted بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ترسناک ورونیکا

توضیحاتی درباره فیلم ghosted

 

این فیلم محبوب با کارگردانی دکستر فلچر و با ژانر عاشقانه ، کمدی ، اکشن ساخته شده است. فیلم ghosted به مدت ۱۱۶ دقیقه ساخته شده و در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۲۳ منتشر شده است.

 

در این فیلم بازیگرانی مانند : ایمی سداریس ، آنا د ارماس ، کریس ایوانز ، آدرین برودی ، مایک مو تیم بلیک نلسون ، مروان کنزاری و‌… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که پسری به اسم کول وجود دارد که او با دختر خوشگلی به اسم سیدی آشنا می شود و با گذشت زمان وارد رابطه ای عاشقانه می شود بعد از گذشت مدتی سیدی نا پدید می شود و به شهر لندن می رود و همه را غافلگیر می کند و کول نیز ناراحت می شود و او نیز برای غافلگیر کردن سیدی به شهر لندن می رود اما در آن جا با صحنه ای رو به رو می شود.

 

و متوجه می شود که سیدی آن شخصی نیست که او را می شناخته و خیلی فرق دارد وقتی که متوجه این موضوع می شود شوکی وارد می شود و با مشکلات زیادی مواجه می شود و….

بیوگرافی مروان کنزاری

 

خانم ایمی سداریس در ۲۹ مارس در سال ۱۹۶۱ در کشور ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۱ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ورونیکا دوبله فارسی

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم ghosted اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ghosted بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام ایمی سداریس

 

ایمی سداریس به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ایمی سداریس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ایمی سداریس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ghosted و بازیگران ان مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ghosted بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا