فیلم و سریال

دانلود فیلم سیسو

آموزش دانلود فیلم سیسو

دانلود فیلم سیسو + کیفیت بالا. فیلم سیسو یکی از پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد.این فیلم با ژانر تاریخی و اکشن و با کارگردانی جلماری هلندر ساخته شده است. این فیلم محصول کشور فنلاند و ایلات متحده آمریکا می باشد که بازیگرانی همچون جورما تومیلا ، جک دولان ، آکسل هنی و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سیسو را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سیسو

 

دانلود فیلم سیسو

دانلود فیلم سیسو با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سیسو با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم سرباز بسیار قدرتمندی به اسم اتامی کوربی وجود دارد او از کشورش در برابر دشمنان محافظت می کرد و جنگ می کرد تا زمانی که او به بیابانی به نام لاپ لند رفت و در آن جا به مقدار خیلی زیادی طلا پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را با خودش به شهر ببرد اما وقتی که می خواهد وارد شهر بشود با سربازان نازی رو به رو می شود

 

و رهبری سربازان نازی نیز افسری بی رحم می باشد. سربازان نازی طلای او را غارت می کند و آتامی نیز با آن ها مبارزه می کند تا طلا را دوباره به دست بیاورد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم سیسو را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم سیسو

 

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی چپ راست

فیلم محبوب سیسو با کارگردانی جلماری هلندر با ژانر تاریخی و اکشن ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و فنلاند می باشد که به زبان فنلاندی و انگلیسی ساخته شده و در ۲۸ آوریل سال ۲۰۲۳ در آمریکا و در ۲۸ ژانویه سال ۲۰۲۳ در فنلاند به اکران در آمد. بازیگران معروفی مانند : جورما تومیلا ، اکسل هنی ، میموسا ویلامو و.‌‌.. بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که سرباز بسیار قدرتمندی به اسم اتامی کوربی وجود دارد او از کشورش در برابر دشمنان محافظت می کرد و جنگ می کرد تا زمانی که او به بیابانی به نام لاپ لند رفت و در آن جا به مقدار خیلی زیادی طلا پیدا می کند و تصمیم می گیرد آن را با خودش به شهر ببرد اما وقتی که می خواهد وارد شهر بشود با سربازان نازی رو به رو می شود.

 

و رهبری سربازان نازی نیز افسری بی رحم می باشد. سربازان نازی طلای او را غارت می کند و آتامی نیز با آن ها مبارزه می کند تا طلا را دوباره به دست بیاورد و…

بیوگرافی جورما تومیلا

 

آقای جورما تومیلا در سال ۱۹۵۹ در کشور فنلاند به دنیا آمده است و یکی از بازیگران موفق این کشور می باشد.

 

جورما تومیلا تحصیل کرده از طریق رشته تئاتر از آکادمی تئاتر هلسینکی می باشد و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۸۷ وقتی که ۲۸ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های محبوب زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال بهای خوشبختی قسمت 52

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم سیسو اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سیسو در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

 

او با شخصی به اسم آیدا هلندر ازدواج کرده است که در حال حاضر نیز صاحب فرزندی به اسم اونی تومیلا می باشد.

پیج اینستاگرام جورما تومیلا

 

آقای جورما تومیلا به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جورما تومیلا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جورما تومیلا 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سیسو و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سیسو در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا