فیلم و سریال

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت 192

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲ + کیفیت بالا. این سریال یکی از پر طرفدار ترین سریال های ترکیه ای می باشد که با ژانر درام و عاشقانه و با کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون سو بورجو یازگی جوشکون ، آهو یائتو ، انور سعید یاران ، ملیس مینکاری و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲

 

سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲

دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال خواهران و برادران

 

در این فیلم ۴ خواهر و برادر بد شانسی وجود دارد که آن ها متاسفانه در یک حادثه خطرناکی پدر و مادرشان را از دست می دهند و برای این که بتوانند زندگی خود را ادامه دهند به حمایت یک دیگر نیاز دارند. آن ها هم با حمایت یک دیگر خانه ای را اجاره می کنند و در آن جا زندگی می کنند و برای این که بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند

 

مجبور می شوند هم کار کنند و هم ادامه تحصیل بدهند‌.به مرور زمان بعد از گذشت زمان طولانی کم کم حقایق های تلخی در رابطه با فوت پدر و مادرش آشکار می شود که به دنبال آن می افتند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جنگ جهانی سوم حلال دانلود

اطلاعاتی درباره فیلم خواهران و برادران

 

این فیلم با ژانر درام و عاشقانه و با کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. این فیلم در ۳ فصل و هر قسمت به مدت ۱۵۰ دقیقه در تاریخ ۲۰ فوریه سال ۲۰۲۱ به اکران در آمده است. این فیلم محصول کشور ترکیه می باشد و بازیگرانی مانند : داملا سو ایکیز اوغلو ، جلیل نالچاکان ، فادیک سوین اتاسوی ، ییعیت کوچاک ، سو بورجو یازگی جوشکون ، اونور سعید یاران و‌… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که ۴ خواهر و برادر بد شانسی وجود دارد که آن ها متاسفانه در یک حادثه خطرناکی پدر و مادرشان را از دست می دهند و برای این که بتوانند زندگی خود را ادامه دهند به حمایت یک دیگر نیاز دارند. آن ها هم با حمایت یک دیگر خانه ای را اجاره می کنند و در آن جا زندگی می کنند و برای این که بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند

 

مجبور می شوند هم کار کنند و هم ادامه تحصیل بدهند‌.به مرور زمان بعد از گذشت زمان طولانی کم کم حقایق های تلخی در رابطه با فوت پدر و مادرش آشکار می شود که به دنبال آن می افتند و…

بیوگرافی داملا سو ایکیز اوغلو

 

خانم داملا سو ایکیز اوغلو در ۸ ژوئیه در سال ۱۹۹۷ در آنتالیا ترکیه به دنیا آمده است و او تحصیل کرده از طریق رشته سینما و تلویزیون می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۵ وقتی که ۱۸ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم و سریال های زیادی بازیگری کند‌.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم hidden 2015

 

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال خواهران و برادران اشاره کرد که لینک دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام داملا سو ایکیز اوغلو

 

داملا سو ایکیز اوغلو به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام داملا سو ایکیز اوغلو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام داملا سو ایکیز اوغلو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال خواهران و برادران و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال خواهران و برادران قسمت ۱۹۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا