فیلم و سریال

دانلود فیلم فست ایکس

آموزش دانلود فیلم فست ایکس

دانلود فیلم فست ایکس با کیفیت بالادر سایت ما امکان پذیر می باشد. همان طور ‌که می دانید فیلم زیبای فست ایکس به تازگی قسمت ۱۰ را انتشار داده است که توانسته در کم ترین مدت ممکن توجه کاربران را جلب کند. کارگردانی این فیلم بر عهده لویی لتریر می باشد که او در این فیلم از بازیگران با تجربه و زیبایی مانند : جیسون استاتهام ، بری لارسون ، هلن میرن و… استفاده کرده است.

اگر قصد دانلود فیلم فست ایکس را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم فست ایکس

 

دانلود فیلم فست ایکس

دانلود فیلم فست ایکس با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم فست ایکس با کیفیت ۷۲۰ دانلود

کارگردان فیلم فست ایکس

 

این فیلم زیبا به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است.

طرح داستان فیلم فست ایکس

 

در این فیلم تورتو یکی از قدرتمند ترین فرد ها می باشد که دشمن های زیادی دارد اما یکی از دشمنان اصلی دومینیک تورتو سایفر می باشد. سایفر یکی از خلاف کاران شهر می باشد که به دنبال گرفتن انتقام پدرش از دومینیک تورتو می باشد. دومینیک تورتو باید از خانواده و گروهش در برابر سایفر محافظت کند و اجازه ندهد که سایفر به آن ها لیبی را وارد کند.

 

سایفر نیز می داند که دومینیک تورتو از اون اشخاصی نیست که به راحتی شکست را قبول کند و شکست بخورد برای همین با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود تا هر دو به کمک هم دومینیک تورتو را از بین ببرند. اما تورتو اقداماتی را انجام می دهد که سایفر و دانته غافلگیر می شوند و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم culpa mía با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

 

اگر قصد دانلود فیلم فست ایکس را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم فست ایکس

 

فیلم فست ایکس به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است که محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی و در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است که در ۱۹ مه سال ۲۰۲۳ منتشر شد. در این فیلم بازیگران معروفی همچون : میشل رودریگز ، جیسون استاتهام ، جان سینا ، ناتالی امانوئل و… بازیگری کرده است.

 

به صورت خلاصه دومینیک تورتو یکی از قدرتمند ترین فرد ها می باشد که دشمن های زیادی دارد اما یکی از دشمنان اصلی دومینیک تورتو سایفر می باشد. سایفر یکی از خلاف کاران شهر می باشد که به دنبال گرفتن انتقام پدرش از دومینیک تورتو می باشد. دومینیک تورتو باید از خانواده و گروهش در برابر سایفر محافظت کند و اجازه ندهد که سایفر به آن ها لیبی را وارد کند.

 

سایفر نیز می داند که دومینیک تورتو از اون اشخاصی نیست که به راحتی شکست را قبول کند و شکست بخورد برای همین با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود.

بیوگرافی آلن ریچسون (بازیگر)

 

اقای آلن ریچسون در ۲۸ نوامبر در سال ۱۹۸۴ در گرند فرک به دنیا آمده است. او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در عرصه خوانندگی و مدلینگ نیز فعالیت می کند.

 

آلن ریچسون ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۳ میلادی وقتی که تنها ۱۹ سال سن داشت آغاز کرد که توانسته از آن موقع تا به الان موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال چینی تا پایان ماه قسمت 28

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم فست ایکس اشاره کرد که لینک دانلود فیلم فست ایکس در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام آلن ریچسون (بازیگر)

 

آلن ریچسون بازیگر زیبای فیلم فست ایکس به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آلن ریچسون را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آلن ریچسون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران گرامی درباره فیلم فست ایکس مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم فست ایکس در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا