فیلم و سریال

دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

آموزش دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا + کیفیت عالی. فیلم زیبا و دیدنی ابلق یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی می باشد و حتی می توان گفت که حداقل یک بار اسم این فیلم را شنیده اید. این فیلم به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است که بازیگران معروفی مانند بهرام رادان ، الناز شاکر دوست ، مهران احمدی در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

 

دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا با کیفیت ۷۲۰ دانلود

کارگردان و تهیه کننده فیلم ابلق

 

این فیلم به کارگردانی نرگس ابیار و به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی ساخته شده است.

خلاصه داستان

 

زنی زیبا وجود دارد که او با فرزندش به صورت تنها زندگی زندگی می کند و یک زندگی شاد و خوشحالی دارند. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می آورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی می دهد و خوشحالی فرزند ش برای او بسیار مهم و حیاتی میباشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال اسارت قسمت 117

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق ناگوار و بسیار بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند. او دنبال راه حل هایی می گردد تا مشکلاتش را در سریع ترین زمان حل کند و به زندگی اش ادامه دهد.

اطلاعاتی درباره فیلم ابلق

 

فیلم ابلق به کارگردانی نرگس ابیار و به نویسندگی نرگس ابیار و پریسا کرزیان در ژانر درام ساخته شده است. ابن فیلم به مدت ۱۲۰ دقیقه در ایران و به زبان فارسی تولید شده است و در ۲۶ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ به نمایش درآمده است. در این فیلم بازیگرانی همچون مهران احمدی ، بهرام رادان ، الناز شاکر دوست ، هوتن شکیبا و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه زنی وجود دارد که او با فرزندش به صورت تنها زندگی زندگی می کند و یک زندگی شاد و خوشحالی دارند. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می آورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی می دهد و خوشحالی فرزند ش برای او بسیار مهم و حیاتی میباشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق ناگوار و بسیار بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند. او دنبال راه حل هایی می گردد تا مشکلاتش را در سریع ترین زمان حل کند و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۰۴

 

لینک دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیوگرافی مهران احمدی (بازیگر)

 

آقای مهران احمدی در ۹ اسفند ماه در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است. او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در حرفه های دیگری نیز مانند: کارگردان ، دستیار کارگردان و برنامه ریز فعالیت می کند.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۰ وقتی که هیجده سال سن داشت آغاز کرد و توانست موفقیت های زیادی را در این مدت رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم ابلق اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام مهران احمدی (بازیگر)

 

مهران احمدی بازیگر فیلم دیدنی ابلق به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام مهران احمدی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام مهران احمدی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران گرامی درباره فیلم دیدنی ابلق مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا