فیلم و سریال

دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور

دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور + کیفیت بالا. فیلم دیدنی جاهل و رقاصه به کارگردانی رضا صفایی و به نویسندگی حبیب الله کسمایی ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران می باشد و به زبان فارسی نیز ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور

 

دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور

دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

پهلوان صادقی دختری به اسم شیرین دارد که زیبا و علاقه ی زیادی به رقص دارد. پهلوان صادقی به دلیل بیماری که دارد در بستر مرگ است و هر لحظه ممکنه بمیرد. او مرتضی را له بالینش می طلبد و از مرتضی می خواهد تا از دخترش شیرین مراقبت کند. مرتضی هم که درگیر کسب و کار ک رسیدگی به همسر و دخترش بود به شاگردش که اسن او نیز نعمت است می خواهد تا شیرین را زید نظر داشته باشد.

 

شیرین نیز وقتی متوجه این موضوع می شود به آن ها می گوید که پرستار است و در بیمارستان کار می کند. پهلوان صادقی می میرد و مرتضی نیز به طور اتفاقی شیرین را در کاباره ای می بیند که در حال رقصیدن و آواز گفتن است و او را ترک می کند و….

بیشتر مطالعه کنید  سریال معاویه

 

اگر قصد دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم جاهل و رقاصه

 

فیلم جاهل و رقاصه یکی از فیلم های قدیمی ایرانی می باشد که در سال ۱۳۵۵ در ایران ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی رضا صفایی و در ژانر درام ساخته شده که توانست در آن زمان نیز مخاطبان خود را جذب کند. در این فیلم بازیگرانی مانند: بهمن مفید ، روشنک صدر ، علی میری ، اکبر جنتی شیرازی ، ملیحه نصیری ، اسماعیل شیرازی بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه اقای پهلوان صادقی دختری به اسم شیرین دارد که زیبا و علاقه ی زیادی به رقص دارد. پهلوان صادقی به دلیل بیماری که دارد در بستر مرگ است و هر لحظه ممکنه بمیرد. او مرتضی را له بالینش می طلبد و از مرتضی می خواهد تا از دخترش شیرین مراقبت کند. مرتضی هم که درگیر کسب و کار ک رسیدگی به همسر و دخترش بود به شاگردش که اسن او نیز نعمت است می خواهد تا شیرین را زید نظر داشته باشد.

 

شیرین نیز وقتی متوجه این موضوع می شود به آن ها می گوید که پرستار است و در بیمارستان کار می کند. پهلوان صادقی می میرد و مرتضی نیز به طور اتفاقی شیرین را در کاباره ای می بیند و…

بیوگرافی بهمن مفید (بازیگر)

 

آقای بهمن مفید در ۵ مرداد ماه در سال ۱۳۲۱ در تهران به دنیا آمده است او یکی از موفق ترین بازیگران تاریخ ایران بوده است و توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  سینمایی دهکده بزها

 

آقای بهمن مفید در زمان خودش طرفداران زیادی را داشت و ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی در سال ۱۳۴۸ آغاز کرد و تا سال ۱۳۹۹ ادامه داد.

 

او به بیماری بسیار خطرناک سرطان ریه مبتلا شده بود که متاسفانه این بیماری نیز باعث شد تا بهمن مفید در ۲۶ مرداد سال ۱۳۹۹ فوت شود و دار فانی را وداع گفت.

 

او در تهران زندگی می کرد و به بازیگری علاقه ی زیادی داشت. پدر بهمن مفید اقای غلامحسین مفید بود و مادر او نیز خانم قدسیه فریور بود.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم جاهل و رقاصه اشاره کرد که لینک دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم جاهل و رقاصه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم جاهل و رقاصه بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا