فیلم و سریال

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶

آموزش دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶ + کیفیت بالا. سریال گیلدخت یکی از پر طرفدار ترین سریال های ایرانی می باشد که با ژانر درام و تاریخی در سال ۱۴۰۱ به اکران درآمد. این فیلم با کارگردانی مجید اسماعیلی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶

 

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

این فیلم زندگی تقی خان و روستای آن را به تصویر می کشد‌. در این فیلم شخصی به اسم اسماعیل میرشکار وجود دارد که او رابطه ای را با گلنار دختر تقی خان دارد اما تقی خان از این رابطه بسیار نا راضی است و صلاح نمی داند. بعد از گذشت مدتی تقی خان دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را حبس کنند و دخترش گلنار را هم تنبیه کنند.

به مرور زمان چنان اتفاق های نا گواری می افتد که تقی خان این ماجرا را فراموش می کند و با مشکلاتی مواجه می شود و…

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال گیلدخت

سریال گیلدخت با ژانر درام و تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی ساخته شده است و در سال ۱۴۰۱ در ۱۹ آبان ماه از طریق شبکه آی فیلم و شبکه یک پخش شد. در این فیلم بازیگرانی مانند : محمود پاک نیت ، میترا رفیع ، رضا اکبر پور ، سعید چنگیزیان ، رامتین خدا پناهی ، سعید راد ، یاسمن معاوی ، شقایق فراهانی ، ثریا قاسمی ، صالح میرزا آقایی ، فریبا متخصص و‌… بازیگری کرده اند و محصول کشور ایران می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت 100

به صورت خلاصه این فیلم زندگی تقی خان و روستای آن را به تصویر می کشد‌. در فیلم گیلدخت شخصی به اسم اسماعیل میرشکار وجود دارد که او رابطه ای را با گلنار دختر تقی خان دارد اما تقی خان از این رابطه بسیار نا راضی است و صلاح نمی داند. بعد از گذشت مدتی تقی خان دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را حبس کنند و دخترش گلنار را هم تنبیه کنند.

به مرور زمان چنان اتفاق های نا گواری می افتد که تقی خان این ماجرا را فراموش می کند و با مشکلاتی مواجه می شود و…

بیوگرافی رامتین خدا پناهی

آقای رامتین خدا پناهی در سال ۱۳۵۰ در شهر گرگان به دنیا آمده است و او فارغ التحصیل از طریق ارشد رشته نمایش گرایش و کارگردانی می باشد و در شهر تهران زندگی می کند.

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم ها و سریال های بسیار زیادی بازیگری کند.

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال گیلدخت اشاره کرد که لینک دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام رامتین خدا پناهی

رامتین خدا پناهی به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال دکتر یوهان

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام رامتین خدا پناهی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام رامتین خدا پناهی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال گیلدخت و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود سریال گیلدخت قسمت ۴۶ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا