فیلم و سریال

فیلم مراقبتون هستم

دانلود فیلم مراقبتون هستم

فیلم مراقبتون هستم یکی از بهترین فیلم های خارجی می باشد که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. این فیلم با کارگردانی جی بلیکسن ساخته شده است.

اگر قصد دانلود این فیلم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم مراقبتون هستم

 

دانلود فیلم مراقبتون هستم

دانلود فیلم مراقبتون هستم با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم مراقبتون هستم با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه فیلم مراقبتون هستم

شخصی به اسم مارلا گریسون یکی از بزرگ ترین کلاهبردار ها است که سیستم قانونی را قانع می کند تا بتواند سرپرستی افراد را به او بدهند و او اداره کند بالاخره سیستم قانونی را قانع می کند و افراد را به آسایش گاه می برد و با زدن ارام بخش آن ها را بی هوش می کند و در یک جایی حبس می کند و ارتباطشان با دیگران را قطع می کند.

سپس بعد از آن خانه و هر چی که داشتند را می فروشد و پولش را به جیب می زند. دکتر کرن اموس ادرس پیر زنی بازنشسته ای به اسم جنیفر را به او می دهد و مارلا نیز مانند سایر افراد ها او را نیز به آسایش گاه می برد و دوباره مشغول فروش اموال و خانه ی جنیفر می شود.

در یک روزی مردی برای بردن جنیفر به خانه اش می رود اما دوست دختر مارلا به او می گوید که جنیفر از این جا رفته و بعد همان مرد به پیش رئیسش رومن لونیوف می رود و ماجرا را به او می گوید.  وکیل مافیا دین اریکسون برای این که بتواند جنیفر را از دست او خلاص کند مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را به مارلا پیشنهاد می دهد اما مارلا موافقت نمی کند و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی عملیات فورچون دوبله فارسی بدون سانسور اپارات

اگر قصد دانلود فیلم مراقبتون هستم را دارید لینک دانلود آن را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم مراقبتون هستم

این فیلم معروف با کارگردانی جی بلیکسن و با بازیگرانی همچون رزمند پایک ، پیتر دین کلیچ ، ایزا گونزالس ، دایان ویست ، کریس مسینا ، ایسایا ویتلیک جونیور ، میکن بلیز ، آلیشیا ویت و… ساخته شده است و این فیلم محصول کشور آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

به صورت خلاصه مارلا گریسون یکی از بزرگ ترین کلاهبردار های جهان است که سیستم قانونی را قانع می کند تا بتواند سرپرستی افراد ها را به او بدهند و او اداره کند بالاخره سیستم قانونی را قانع می کند و افراد را به آسایشگاه می برد و با زدن ارام بخش آن ها را بی هوش می کند و در یکجایی حبس می کند و ارتباطشان با دیگران را قطع می کند.

سپس بعد از آن خانه و هر چی که داشتند را می فروشد و پولش را به جیب می زند. دکتر کرن ادرس پیر زنی بازنشسته ای به اسم جنیفر را به او می دهد و مارلا نیز مانند سایر افراد ها او را نیز به آسایش گاه می برد و دوباره مشغول فروش اموال و خانه ی جنیفر می شود.

یک روز مردی برای بردن جنیفر به خانه اش می رود اما دوست دختر مارلا به او می گوید که جنیفر از این جا رفته و بعد همان مرد به پیش رئیسش رومن لونیوف می رود و…

بازیگران و کارگردان فیلم مراقبتون هستم

در این فیلم بازیگرانی مانند: رزمند پایک ، پیتر دین کلیچ ، ایزا گونزالس ، دایان ویست ، کریس مسینا ، ایسایا ویتلیک جونیور ، میکن بلیز ، آلیشیا ویت و… بازیگری کرده اند و با کارگردانی جیمز بلیکسن ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جنگ جهانی سوم حلال دانلود

بیوگرافی رزمند پایک

خانم رزمند پایک در ماه ژانویه در سال ۱۹۷۹ در شهر لندن به دنیا آمده است و فعالیت خود را به صورت کاملا رسمی و حرفه ای در سال ۱۹۹۸ آغاز کرد و تا این موقع توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

پیج اینستاگرام رزمند پایک

خانم رزمند پایک به دلیل محبوبیتی که در بین طرفداران خود دارد فالوور های بسیار زیادی را در اینستاگرامش نیز دارد و اطلاع رسانی ها در رابطه با فیلم های جدیدش را در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام رزمند پایک بازیگر فیلم مراقبتون هستم را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام رزمند پایک 》وارد اینستاگرام این بازیگر شوید.

شرح مقاله

ما در این فیلم برای شما درباره فیلم مراقبتون هستم و کارگردان و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم. اگر قصد دانلود این فیلم را دارید لینک دانلود این فیلم در مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا