فیلم و سریال

فیلم شهادت مرزبانان سراوان

دانلود فیلم شهادت مرزبانان سراوان

فیلم شهادت مرزبانان سراوان را می توانید در این سایت دانلود کنید. سربازان دلیر ایرانی از مرز ایران در برابر دشمنان محافظت می کردند که در یک درگیری بسیار شدیدی متاسفانه ۵ تن از سربازان ایرانی جان خود را فدای کشورشان کردند و شربت شهادت را نوشیدند.

اگر قصد دانلود فیلم شهادت مرزبانان سراوان را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم شهادت مرزبانان سراوان

 

فیلم شهادت مرزبانان سراوان

دانلود فیلم شهادت مرزبانان سراوان دانلود

اطلاعاتی درباره شهادت سربازان مرزبانی

 

ماجرا از این قراره که آن ها سرباز مرزبانی در سراوان بودند در یک حمله غافلگیرانه توسط دشمنان ایران سربازان مرزبانی با آن ها درگیر شدند و تمام تلاش خود را برای شکست دادن این حمله کردند. بعد از مدتی درگیری و بعد از تمام شدن متاسفانه ۵ تن از سربازان دلیر و شجاع ایرانی جان خود را فدای وطن کردند و شربت شهادت را نوشیدند.

اسامی شهدای سربازان مرزبانی

 

۱. غنی باتدبیر

۲. حسن بادامکی

۳. محمد جمال زاده

۴. یونس سیفی نژاد

۵. ناصر حمیدی دژ

بیوگرافی یونس سیفی نژاد (شهدای سرباز مرزبانی)

 

یونس سیفی نژاد در دهمین ماه سال ۱۳۸۰ در سرخش خراسان رضوی به دنیا آمده است او فرزند آقای حسین مس باشد و تحصیلاتش را نیز تا دیپلم ادامه داده است و درجه سربازی دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم خط بالکان

 

یونس سیفی نژاد در خراسان رضوی زندگی می کند و برای سربازی به خدمت رفت او به عنوان سرباز مرزبانی در سیستان و بلوچستان استخدام شد که متاسفانه در این محل نیز شهید شد.

 

پدر یونس سیفی نژاد یعنی آقای حسین گفته است که دو فرزند دیگر نیز دارم که آماده فدای آن ها برای وطنم هستم و این یک غرور برای من و فرزندانم هستند.

 

یونس سیفی نژاد در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۳۱ به شهادت رسید.

بیوگرافی غنی با تدبیر (شهدای سرباز مرزبانی)

 

غنی باتدبیر متولده دهه هفتادی می باشد که در زابل به دنیا آمده است او فرزند عباس می باشد و تحصیلاتش را تا دیپلم خوانده است او درجه استوار دوم را داشت.

 

غنی باتدبیر در زابل زندگی می کرد و زندگی اش را در آنجا سپری کرده است او به عنوان کادر در مرزبانی سراوان سیستان بلوچستان استخدام شده بود و در آن جا کارش را انجام می داد.

 

غنی باتدبیر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ و در مرزبانی سراوان به شهادت رسیده است.

 

لینک دانلود فیلم شهادت مرزبانان سراوان در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیوگرافی حسن بادامکی (شهدای سرباز مرزبانی)

 

حسن بادامکی در یازدهمین ماه سال ۱۳۷۷ در قائنات خراسان جنوبی به دنیا آمده است او فرزند محمد می باشد و در خراسان جنوبی نیز زندگی می کرد.

 

او تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ادامه داده است و صاحب درجه استوار دوم نیز بود. حسن بادامکی به عنوان کادر مرزبانی در استان سیستان بلوچستان و در مرزبانی سراوان استخدام شده بود و در آنجا فعالیت می کرد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم چشم چران عمارت قسمت ۲۷

 

او متاهل است و صاحب یک فرزند پسر می باشد که متاسفانه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ در مرزبانی سراوان در یک حادثه غم انگیز به شهادت رسید.

بیوگرافی محمد جمال زاده (شهدای سرباز مرزبانی)

 

محمد جمال زاده در ششمین ماه سال ۱۳۸۳ در خراسان رضوی به دنیا آمده است او فرزند علی می باشد و در خراسان رضوی نیز زندگی کرده است.

 

او تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داده است و درجه سربازی دارد او به عنوان سرباز مرزبانی سراوان استخدام شده بود و در آن جا نیز فعالیت می کرد و از کشور محافظت می کرد.

 

محمد جمال زاده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ در استان سیستان و بلوچستان و در مرزبانی سراوان شرکت شهادت را نوشید‌.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره شهدای مرزبانی سراوان مطالبی را ارائه داده ایم که اگر قصد دانلود فیلم شهادت مرزبانان سراوان را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد که شما کاربران می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود و تماشا کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا