فیلم و سریال

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

آموزش دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت 13

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ + کیفیت عالی. سازنده یا همان کارگردان فیلم دیو و ماه پیشونی کسی نیست جز حسین قناعت. او از بازیگران با تجربه و معروفی همچون علی صادقی ، لیلا اوتادی ، رامین ناصر نصیر و… در فیلمش استفاده کرده است.

اگر قصد دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

 

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳

دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

فیلم دیو و ماه پیشونی در چه ژانری ساخته شده است؟

 

این فیلم بسیار زیبا و خنده دار در ژانر فانتزی و کمدی به کارگردانی آقای حسین قناعت ساخته شده است.

طراح داستان

 

یک کیمیا گر حرفه ای وجود دارد این کیمیا گر در زیر زمین خانه خودش یک آزمایش گاه پر از تجهیزات برای تولید و ساخت اکسیر دارد اما به صورت ناگهانی بعد از کشف کردن چندین اکسیر قدرتمند و قوی در اثر این اکسیر ها توسط یک فرد ناشناسی طلسم می شود.

 

و متاسفانه ماه پیشونی در چندین اتفاق های ناگهانی و ناگوار پدر و مادرش را از دست می دهد اما بعد از مدتی وقتی که فهمید توسط یک شخص ناشناسی طلسم شده است. یک نقشه ای برای نجات از این طلسم دارد و او برای مقابله با این طلسم باید فداکاری هایی را انجام دهد اما این طلسم یکی از پر قدرتمند ترین طلسم ها می باشد و به همین سادگیا شکسته نمی شود. آن ها نیز به دنبال راه کار هایی می گردد تا بتوانند این طلسم را بشکنند چرا که اگر همه چیز به این شکل باقی بماند ممکن است عواقب جبران ناپذیر زیادی را برای آن ها داشته باشد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم neposlushnaya

 

لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ در ابتدای مقاله وجود دارد.

اطلاعاتی درباره فیلم دیو و ماه پیشونی

 

این فیلم با نویسندگی مهرداد کوروش نیا و با کارگردانی حسین قناعت ساخته شده است. فیلم دیو در کل ۱۵ قسمت و هر قسمت آن نیز به مدت ۴۹ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۱۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه نمایش خانگی به اکران درآمده است.

 

به صورت خلاصه کیمیا گر حرفه ای وجود دارد این کیمیا گر در زیر زمین خانه خودش یک آزمایش گاه پر از تجهیزات برای تولید و ساخت اکسیر دارد اما به صورت ناگهانی بعد از کشف کردن چندین اکسیر قدرتمند و قوی در اثر این اکسیر ها توسط یک فرد ناشناسی طلسم می شود و متاسفانه ماه پیشونی در چندین اتفاق های ناگهانی و ناگوار پدر و مادرش را از دست می دهد اما بعد از مدتی وقتی که فهمید توسط یک شخص ناشناسی طلسم شده است. یک نقشه ای برای نجات از این طلسم دارد.

 

او برای مقابله با این طلسم باید فداکاری هایی را انجام دهد اما این طلسم یکی از پر قدرتمند ترین طلسم ها می باشد و به همین سادگیا شکسته نمی شود. آن ها نیز به دنبال راه کار هایی می گردد تا بتوانند این طلسم را بشکنند چرا که اگر همه چیز به این شکل باقی بماند ممکن است عواقب جبران ناپذیر زیادی را برای آن ها داشته باشد و…

پیج اینستاگرام لیلا اوتادی (بازیگر)

 

خانم لیلا اوتادی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم عملیات ویژه شیر زن دوبله فارسی

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لیلا اوتادی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام لیلا اوتادی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران محترم درباره فیلم دیدنی دیو و ماه پیشونی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت ۱۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا