فیلم و سریال

دانلود فیلم سه کام حبس اپارات

آموزش دانلود فیلم سه کام حبس اپارات

دانلود فیلم سه کام حبس اپارات + کیفیت بالا. فیلم سه کام حبس با ژانر درام و اجتماعی و با کارگردانی سامان سالور ساخته شده است. این فیلم ابتدا در سال ۱۳۹۸ به اکران در آمده است و بازیگران معروفی همچون محسن تنابنده و سمیرا حسن پور در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سه کام حبس اپارات را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سه کام حبس اپارات

 

دانلود فیلم سه کام حبس اپارات

دانلود فیلم سه کام حبس اپارات با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سه کام حبس اپارات با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم دو زوجی به اسم نسیم و مجتبی وحود دارد آن ها به تازگی صاحب فرزندی شده اند و در شهر تهران زندگی می کنند. نسیم و مجتبی زندگی ساده ای داشتند و مجتبی نیز ظروف پلاستیکی می فروخت و نسیم نیز عروسک درست می کرد. متاسفانه در یک روزی مجتبی تصادف می کند و در بیمارستان بستری می شود نسیم نیز برای این که بتواند از خانواده اش مراقب کند تلاش می کند.

 

بعد از گذشت مدتی نسیم متوجه می شود که مجتبی برای تهیه پول زیاد مواد مخدر خرید و فروش می کردند وقتی که مجتبی تصادف می کند به ارباب مواد مخدر بدهکار می شود و…

 

اگر قصد دانلود فیلم سه کام حبس اپارات را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم funny games

توضیحاتی درباره فیلم سه کام حبس

 

این فیلم با ژانر درام و اجتماعی با کارگردانی سامان سالور ساخته شده است. در فیلم سه کام حبس بازیگرانی مانند : محسن تنابنده ، سمیرا حسن پور ، پریناز ایزدیار ، متین ستوده ، مریم بوبانی ، یدالله شادمانی ، محمد اشکان فر ، علیرضا مهران و‌… بازیگری کرده اند و این فیلم در زمان خودش به قیمت ۱ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

 

به صورت خلاصه دو زوج جوانی به اسم نسیم و مجتبی وحود دارد آن ها به تازگی صاحب فرزندی شده اند و در شهر تهران زندگی می کنند. نسیم و مجتبی زندگی ساده ای داشتند و مجتبی نیز ظروف پلاستیکی می فروخت و نسیم نیز عروسک درست می کرد. متاسفانه در یک روزی مجتبی تصادف می کند و در بیمارستان بستری می شود نسیم نیز برای این که بتواند از خانواده اش مراقب کند تلاش می کند.

 

بعد از گذشت مدتی نسیم متوجه می شود که مجتبی برای تهیه پول زیاد مواد مخدر خرید و فروش می کردند وقتی که مجتبی تصادف می کند به ارباب مواد مخدر بدهکار می شود و…

بیوگرافی سمیرا حسن پور

 

خانم سمیرا در ۱۶ آذر ماه در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است.

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم سه کام حبس اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سه کام حبس اپارات در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی 2

پیج اینستاگرام سمیرا حسن پور

 

سمیرا حسن پور به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سمیرا حسن پور را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سمیرا حسن پور 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سه کام حبس و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سه کام حبس اپارات در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا