فیلم و سریال

فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲

معرفی فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی 2

فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ جزو پر بازدید ترین فیلم هایی است که به تازگی نیز ترند شده است. این فیلم در ژانر ماجراجویی و کمدی به کارگردانی مالکوم دی لی ساخته شده است و بازیگرانی همچون دان چیدل ، لبران جیمز ایفای نقش کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ با کیفیت بالا

 

فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲

دانلود فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در یک روز بسیار آرام و خوبی لبران جیمز و پسر او در خانه اش زندگی می کرد و همه چیز عادی بود تا وقتی که پسر لبران از یک چیزی شاکی می شود و به طرف آن می رود وقتی به طرف چیزی که از آن شاکی می شود می رود متوجه می شود که یک هوش مصنوعی سرکش و بسیار قدرتمندی است در همان حین او شروع به دویدن به سمت خانه می کند اما دیگر دیر است و هوش مصنوعی سرکش پسر لبران جیمز را می دزد و به یک جای بسیار دوری می برد. لبران جیمز نیز وقتی از این ماجرا با خبر می شود بسیار عصبانی و ناراحت می شود.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق با لینک مستقیم

 

هوش مصنوعی لبران جیمز را مجبور می کند تا در یک مسابقه ی بسیار سر سختی با باگز بانی مسابقه دهد و اگر چنین نکند ممکن است اتفاقات بدی برای پسرش اتفاق بیفتد. لبران جیمز که متوجه این موضوع بود تصمیم می گیرد تا در مسابقه شرکت کند و…

 

اگر قصد فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم هرج و مرج فضایی ۲

 

این فیلم دیدنی به کارگردانی مالکوم دی لی و به تهیه کنندگی لبران جیمز ، ماوریک کارتر ، دانکن هندرسون ، رایان کوگلر بر پایه هرج و مرج فضایی و در ژانر ماجراجویی و کمدی ساخته شده است. فیلم هرج و مرج فضایی ۲ به مدت ۱۱۵ دقیقه ساخته شده است و در ۱۲ ژوئیه سال ۲۰۲۱ انتشار یافته است.

 

به صورت خلاصه در یک روز بسیار خوبی لبران جیمز و پسر او در خانه اش زندگی می کرد و همه چیز عادی بود تا وقتی که پسر لبران از یک چیزی شاکی می شود و به طرف آن می رود وقتی به طرف چیزی که از آن شاکی می شود می رود متوجه می شود که یک هوش مصنوعی سرکش و بسیار قدرتمندی است در همان حین او شروع به دویدن به سمت خانه می کند اما دیگر دیر است.

 

و هوش مصنوعی سرکش پسر لبران جیمز را می دزد و به یک جای بسیار دوری می برد. لبران جیمز نیز وقتی از این ماجرا با خبر می شود بسیار عصبانی و ناراحت می شود. هوش مصنوعی لبران جیمز را مجبور می کند تا در یک مسابقه ی بسیار سر سختی با باگز بانی مسابقه دهد و اگر چنین نکند ممکن است اتفاقات بدی برای پسرش اتفاق بیفتد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ghosted 2023 زبان اصلی بدون سانسور

پیج اینستاگرام سدریک جو (بازیگر)

 

سدریک جو بازیگر فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سدریک را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام سدریک جو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم هرج و مرج فضایی ۲ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سینمایی هرج و مرج فضایی ۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا