فیلم و سریال

دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر

آموزش دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر

دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر + کیفیت خوب. این فیلم با ژانر درام و اجتماعی و جنایی ساخته شده است. فیلم پوست شیر با نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی و با کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است و از طریق شبکه فیلم نت به نمایش درآمده است.

اگر قصد دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر

 

دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر

دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم پوست شیر

 

در این فیلم محبوب کسی به اسم نعیم وجود دارد که او بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می شود و نعیم نیز بعد از آزاد شدن به دیدار دخترش می رود اما متاسفانه دختر نعیم در هنگام سفر ربوده شده بود و او از این موضوع بسیار ناراحت بود و برای پیدا کردن عاملان ربوده شدن دخترش به پلیس می رود. بعد از گذشت مدت کمی وقتی که پلیس موفق به پیدا کردن آن ها نمی شود نعیم نیز مجبور می شود

 

خودش یک گروه از دوستانش را تشکیل دهد و عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند. اما با مشکلات بسیار سختی مواجه می شود و برای رفع آن ها کار هایی را انجام می دهد و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال دادزن

 

اگر قصد دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر را دارید لینک دانلود این فیلم معروف را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم پوست شیر

 

فیلم پوست شیر هر قسمتش به مدت ۴۵ دقیقه الی ۷۷ دقیقه پخش می شد و ابتدا در ۱ مهر ماه سال ۱۴۰۲ از طریق شبکه فیلم نت به اکران درآمد. این فیلم با ژانر جنایی ، اجتماعی و درام با کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است.

 

به صورت خلاصه در این فیلم کسی به اسم نعیم وجود دارد که او بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می شود و نعیم نیز بعد از آزاد شدن به دیدار دخترش می رود اما متاسفانه دختر نعیم در هنگام سفر ربوده شده بود و او از این موضوع بسیار ناراحت بود و برای پیدا کردن عاملان ربوده شدن دخترش به پلیس می رود. بعد از گذشت مدت کمی وقتی که پلیس موفق به پیدا کردن آن ها نمی شود نعیم نیز مجبور می شود

 

خودش یک گروه از دوستانش را تشکیل دهد و عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند. اما با مشکلات بسیار سختی مواجه می شود و برای رفع آن ها کار هایی را انجام می دهد و…

بازیگران فیلم پوست شیر

 

در این فیلم بازیگرانی مانند : هادی حجازی فر ، علیرضا کمالی ، مهرداد صدیقیان ، پردیس احمدیه ، شهاب حسینی ، پانته آ بهرام ، ژیلا شاهی ، بابک کریمی ، آناهیتا افشار ، کامران تفتی ، محمد رضا مالکی ، بهزاد خلج و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵

بیوگرافی ژیلا شاهی

 

خانم ژیلا شاهی در ۲۲ اسفند ماه در سال ۱۳۶۴ در اردبیل به دنیا آمده است او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است.

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم پوست شیر اشاره کرد که لینک دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام ژیلا شاهی

 

ژیلا شاهی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام ژیلا شاهی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام ژیلا شاهی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم پوست شیر و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود قسمت ۸ فصل سوم پوست شیر در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا