فیلم و سریال

سریال دیپلمه ها

دانلود سریال دیپلمه ها

سریال دیپلمه ها یک مجموعه تلویزیونی ایرانی می باشد که به کارگردانی سروش صحت ساخته شده است. این سریال در سه فصل و به مدت ۹۶ قسمت تولید شده است. در سریال زیبای دیپلمه ها بازیگران معروفی همچون امیرحسین رستمی ، بیژن بنفشه خواه ، امیر کاظمی و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال دیپلمه ها را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال دیپلمه ها

 

سریال دیپلمه ها

دانلود سریال دیپلمه ها با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال دیپلمه ها با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

خلاصه داستان سریال دیپلمه ها از این قراره که ۳ جوان به اسم های مازیار ، مسعود ، حبیب وجود دارد که مازیار لیسانس تاریخ و مسعود لیسانس زیست شناسی و حبیب لیسانس ریاضی می باشد. حبیب فردی پول دار است که به دختر و ازدواج علاقه ی شدیدی دارد و همیشه یکی از آرزو های او ازدواج کردن بود اما به دلایلی هنوز نتوانسته ازدواج کند.

 

مازیار فردی پر تلاش است که در یک خانواده ای از هم پاشیده به دنیا آمده است که پدرش معتاد است. مسعود هم در آزمایشگاهی کار می کند و قصد ازدواج با ترانه مهاجر را دارد اما ترانه شرطی را برای ازدواج با مسعود گذاشته است. مسعود برای این که بتواند با ترانه ازدواج کند باید مسکنی داشته باشد اما پول کافی برای خرید مسکن ندارد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

 

اگر قصد دانلود سریال دیپلمه ها را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال دیپلمه ها

 

این سریال دیدنی با ژانر کمدی و به کارگردانی سروش صحت ساخته شده است. سریال زیبای دیپلمه ها در ۳ فصل و به مدت ۹۶ قسمت ساخته شده است و در سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۸ از طریق شبکه سه به نمایش درآمده است.

 

در این سریال بازیگرانی مانند : امیرحسین رستمی ، هوتن شکیبا ، بیژن بنفشه خواه ، امیر کاظمی ، کاظم سیاحی ، متین ستوده ، عزت الله مهر آوران ، بهنام تشکر ، رویا میر علمی ، سیاوش چراغی پور ، سوگل قلاتیان ، مهران رجبی و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه حبیب فردی بسیار پولدار است که به دختر و ازدواج علاقه ی شدیدی دارد و به کارخانه پدرش سرکشی کرده است و همیشه یکی از آرزو های او ازدواج کردن بود اما به دلایلی هنوز نتوانسته ازدواج کند.

 

مازیار فردی پر تلاش است که در یک خانواده ای از هم پاشیده به دنیا آمده است که پدرش معتاد است. مسعود هم در آزمایشگاهی کار می کند و قصد ازدواج با ترانه مهاجر را دارد اما ترانه شرطی را برای ازدواج با مسعود گذاشته است. مسعود برای این که بتواند با ترانه ازدواج کند باید مسکنی داشته باشد اما پول کافی برای خرید مسکن ندارد.

بیوگرافی امیرحسین رستمی (بازیگر)

 

آقای امیرحسین رستمی در ۱۲ بهمن ماه در سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است. او به مدت یک دوره یکی از هنر جویان امین تارخ در رشته بازیگری بوده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نیوکمپ قسمت ۴

 

امیرحسین رستمی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در بازیگری در سال ۱۳۷۷ شروع کرد و از آن موقع تا به الان نیز توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند.

 

این بازیگر علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در سینما و خوانندگی نیز فعالیت دارد.

 

از محبوب ترین سریال های این بازیگر محبوب می توان به سریال معروف دیپلمه ها اشاره کرد که لینک دانلود سریال دیپلمه ها در ابتدای مقاله وجود دارد‌.

پیج اینستاگرام امیرحسین رستمی (بازیگر)

اقای امیرحسین رستمی بازیگر سریال دیدنی دیپلمه ها به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام امیرحسین رستمی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره سریال دیپلمه ها مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود این سریال زیبا در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا