فیلم و سریال

دانلود فیلم scorpion

آموزش دانلود فیلم scorpion

دانلود فیلم scorpion + کیفیت بالا. فیلم scorpion در ژانر فانتزی و ماجراجویی به کارگردانی چاک راسل ساخته شده است. این فیلم زیبا در کشور های ایالات متحده آمریکا و آلمان و بلژیک ساخته شده است و بازیگرانی همچون دوئین جانسون و استیون برند و کلی هو و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم scorpion را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم scorpion

 

دانلود فیلم scorpion

دانلود فیلم scorpion با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم scorpion با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در هزاران سال پیش یک فرمانروای بسیار قدرتمند و ظالمی وجود داشت که او کار های بدی را در شهرش انجام می داد. و در یک زمانی او تصمیم گرفته بود تا تمام چادر نشینان صحرا را از بین ببرد و آن ها را در کل نابود کند. او بالاخره توانست چندین قبایل چادر نشین را از بین ببرد اما با این حال چندین قبایل باقی مانده بود و این فرمانروای بد کار نیز قصد داشت تا آن ها را نیز از بین ببرد و نابود کند. این قبایل نیز وقتی که متوجه این موضوع می شوند.

 

تصمیم می گیرند تا باهم متحد شوند. اما اگر متحد نشوند فرمانروای ام ها را از بین می برد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم scorpion را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق بدون سانسور

توضیحاتی درباره فیلم scorpion

 

این فیلم به تهیه کنندگی شان دنیل ، جیمز جکز وینس مک من ، کوین میشر ، استیون سامرز و به کارگردانی چاک راسل در ژانر فانتزی و ماجراجویی ساخته شده است. فیلم scorpion به مدت ۹۲ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۱۹ آوریل سال ۲۰۰۲ به اکران درآمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: استیون برند ، کلی هو ، دوئین جانسون ، گرانت هسلو ، پیتر فاسینلی ، مایکل کلارک دانکن و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه ۵۰۰۰ هزاران سال پیش یک فرمانروای بسیار قدرتمند و ظالمی وجود داشت که او کار های بدی را در شهرش انجام می داد. و در یک زمانی او تصمیم گرفته بود تا تمام چادر نشینان صحرا را از بین ببرد و آن ها را در کل نابود کند. او بالاخره توانست چندین قبایل چادر نشین را از بین ببرد اما با این حال چندین قبایل باقی مانده بود و این فرمانروای بد کار نیز قصد داشت تا آن ها را نیز از بین ببرد و نابود کند. این قبایل نیز وقتی که متوجه این موضوع می شوند تصمیم می گیرند تا باهم متحد شوند و…

بیوگرافی کلی هو (بازیگر)

 

کلی هو در ۱۳ فوریه در سال ۱۹۶۸ در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است. او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند.

 

خانم کلی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۸۷ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم scorpion اشاره کرد که لینک دانلود فیلم scorpion در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام کلی هو (بازیگر)

 

خانم کلی هو بازیگر خوب فیلم scorpion به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام کلی هو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام کلی هو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم scorpion مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم scorpion در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا