فیلم و سریال

فیلم ابلق دانلود

دانلود فیلم ابلق دانلود

فیلم ابلق دانلود + کیفیت عالی. فیلم ابلق به تازگیا در بین ایرانی ها محبوبیت پیدا کرده است و توانسته توجه مخاطبان را جلب کند. این فیلم در ژانر درام توسط خانم نرگس ابیار ساخته شده است. خانم نرگس ابیار توانسته یک فیلم خوب و ترندی را بسازد.

اگر قصد فیلم ابلق دانلود را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فیلم ابلق دانلود

 

فیلم ابلق دانلود

فیلم ابلق دانلود  با کیفیت ۳۶۰ دانلود
فیلم ابلق دانلود  با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان فیلم دیدنی ابلق

 

زنی با فرزندش در یک خانه ای متوسط به تنهایی زندگی می کنند و یک زندگی عادی از نظر مالی دارند. این زن در حال حاضر هیچ مشکلی در زندگی اش ندارد اما در طی روز های دیگر از نظر مالی و روحی به مشکلات زیادی بر می خورند و این زن زیبا هرگز تسلیم مشکلات سر سخت زندگی نشده است و نمی شود. بعد از گذشت مدتی چنان اتفاقات نا گواری می افتد که زندگی این زن از این رو به اون رو تبدیل می شود و بعد از آن زندگی سختی منتظر اوست.

 

باز هم با این حال تنها چیزی که بر او اهمیت زیاد و حیاتی دارد فرزندش است و او با همه مشکلات و سختی ها می جنگد تا بالاخره از پس مشکلات بر بیاید و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور

نویسنده فیلم ابلق چه کسی می باشد؟

 

این فیلم دیدنی ایرانی به نویسندگی دو شخص نرگس ابیار و پریسا کرزبان ساخته شده است.

توضیحاتی درباره فیلم دیدنی ابلق

 

فیلم ابلق به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است. این فیلم به زبان فارسی و به مدت ۱۲۰ دقیقه در کشور ایران تولید شده و در ۲۶ مرداد ماه در سال ۱۴۰۱ به اکران درآمده است.

 

به صورت خلاصه یک زنی با فرزندش در یک خانه ای متوسط به تنهایی زندگی می کنند و یک زندگی عادی از نظر مالی دارند. این زن در حال حاضر هیچ مشکلات اساسی در زندگی اش ندارد اما در طی روز های دیگر از نظر مالی و روحی به مشکلات زیادی بر می خورند و این زن زیبا هرگز تسلیم مشکلات سر سخت زندگی نشده است و نمی شود. بعد از گذشت مدتی چنان اتفاقات نا گواری می افتد که زندگی این زن از این رو به اون رو تبدیل می شود و بعد از آن زندگی سختی منتظر اوست.

 

باز هم با این حال تنها چیزی که بر او اهمیت زیاد و حیاتی دارد فرزندش است و او با همه مشکلات و سختی ها می جنگد تا بالاخره از پس مشکلات بر بیاید و…

 

لینک فیلم ابلق دانلود را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیوگرافی گلاره عباسی (بازیگر)

 

خانم گلاره در ۲۹ تیر ماه در سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است او فارغ التحصیل از طریق رشته تئاتر می باشد و با آقای ادیب راد نیز ازدواج کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  سریال خواهران و برادران قسمت 205

 

گلاره عباسی ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه در سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم ابلق اشاره کرد که لینک فیلم ابلق دانلود در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام گلاره عباسی (بازیگر)

 

خانم گلاره عباسی بازیگر فیلم دیدنی ابلق به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام گلاره عباسی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام گلاره عباسی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم ابلق مطالبی را ارائه دادیم که لینک فیلم ابلق دانلود در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا