فیلم و سریال

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳ + کیفیت عالی. این سریال دیدنی در هند و به کارگردانی موزامیل دزای ساخته شده است. موزامیل توانسته در این سریالش مخاطبان خاصی را جذب کند و طرفداران زیادی را به دست بیاورد.

اگر قصد دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳

 

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال دیدنی آزمون زندگی

 

پسر و دختری به نام آنوراگ و پرنا وجود دارد که با یکدیگر آشنا می شوند و بعد از مدتی می فهمند که برای یکدیگر آفریده شده اند و عاشق هم می شوند اما آن ها برای رسیدن به یک دیگر باید مشکلات بسیار زیادی را پشت سر بگذارند اما آن ها تصمیم گرفته اند که هر طوری که شده باید به یکدیگر برسند و با هم ازدواج کنند.

 

انوراگ و پرنا به یکدیگر وابسته هستن و بدون هم نمی توانند زندگی کنند چرا که خیلی عاشق هم هستن. آن ها راهی را برای حل مشکلاتشان پیدا نمی کنند و تا این که نتوانند این مشکل رو حر کنند نمی توانن با هم ازدواج کنند اما به مرور زمان چندین راه هایی به ذهن پرنا و انوراگ می آید که آن ها را انجام می دهند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم برادران لیلا با لینک مستقیم رایگان

 

لینک دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳ در ابتدای مقاله وجود دارد.

بازیگران و کارگردان سریال آزمون زندگی

 

این سریال به کارگردانی موزامیل دزای ساخته شده است و بازیگرانی مانند : پارت سامتان ، هینا خان ، کاران سینگ گرور و‌‌‌… بازیگری کرده اند.

اطلاعاتی درباره سریال دیدنی آزمون زندگی

 

آزمون زندگی در ژانر عاشقانه به کارگردانی موزامیل دزای ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند می باشد و همان طور هم که می دانید سریال های هندی طرفداران خاص خودش را دارد. موزامیل دزای در سریال آزمون زندگی از بازیگران معروفی همچون هینا خان ، پارت سامتان و‌‌… استفاده کرده است.

 

خلاصه داستان از این قراره که پسر و دختری به نام آنوراگ و پرنا وجود دارد که با یکدیگر آشنا می شوند و بعد از مدتی می فهمند که برای یکدیگر آفریده شده اند و عاشق هم می شوند اما آن ها برای رسیدن به یک دیگر باید مشکلات بسیار زیادی را پشت سر بگذارند اما آن ها تصمیم گرفته اند که هر طوری که شده باید به یکدیگر برسند و با هم ازدواج کنند.

 

انوراگ و پرنا به یک دیگر وابسته هستن و بدون هم نمیتوانند زندگی کنند چرا که خیلی عاشق هم هستن. آن ها راهی را برای حل مشکلاتشان پیدا نمی کنند و تا این که نتوانند این مشکل رو حر کنند نمی توانن با هم ازدواج کنند اما به مرور زمان چندین راه هایی به ذهن پرنا و انوراگ می آید که آن ها را انجام می دهند و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم خارجی بدون سانسور

 

اگر قصد دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

پیج اینستاگرام پارت سامتان (بازیگر)

 

پارت سامتان بازیگر سریال زیباس آزمون زندگی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام پارت سامتان را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام پارت سامتان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره کاربران گرامی درباره سریال آزمون زندگی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا