فیلم و سریال

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴

آموزش دانلود سریال سرگیجه قسمت 14

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴ + کیفیت بالا. سریال سرگیجه یکی از سریال های معروف ایرانی می باشد که با ژانر درام ، معمایی و عاشقانه و با کارگردانی آلفرد هیچکاک ساخته شده است. در این سریال بازیگران معروفی همچون جیمز استوارت و کیم نواک و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴

 

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم شخصی به اسم جان اسکاتی وجود دارد که او در عملیات تعقیب و گریز در پشت بام در سان فرانسیسکو بود که یکی از ماموران از آن جا سقوط می کند و می میرد بعد از این اتفاقات اسکاتی به دلیل ترسش از ارتفاع خود را بازنشسته می کند. نامزد سابق او یعنی مارجری به اسکاتی می گوید که تنها یک شوک عاطفی می تواند ترس او را علاج کند.

یکی از آشنایان اسکاتی از او می خواهد که همسرش را تعقیب کند و ادعا دارد که او اخیرا رفتار های عجیبی را از خود نشان می دهد و اسکاتی نیز پیشنهاد او را قبول می کند و شروع به تعقیب می کند و…

اگر قصد دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  سریال چینی تا پایان ماه قسمت 28

توضیحاتی درباره سریال سرگیجه

 

سریال سرگیجه با ژانر درام ، عاشقانه و معمایی و به کارگردانی آلفرد هیچکاک ساخته شده است و محصول کشور آمریکا است. هزینه ساخت این سریال تقریبا بین ۲.۴ میلیون دلار الی ۳ میلیون دلار می باشد و بازیگرانی مانند : جیمز استوارت ، کیم نواک ، باربارا بل گدس ، تام هلمور ، هنری جونز ، ریموند بیلی ، الن کوربی ، لی پاتریک و… در این سریال بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه در این فیلم شخصیتی به اسم جان اسکاتی وجود دارد که او در عملیات تعقیب و گریز در پشت بام در سان فرانسیسکو بود که یکی از ماموران از آن جا سقوط می کند و می میرد بعد از این اتفاقات اسکاتی به دلیل ترسش از ارتفاع خود را بازنشسته می کند. نامزد سابق او یعنی مارجری به اسکاتی می گوید که تنها یک شوک عاطفی می تواند ترس او را علاج کند.

یکی از آشنایان اسکاتی از او می خواهد که همسرش را تعقیب کند و ادعا دارد که او اخیرا رفتار های عجیبی را از خود نشان می دهد و اسکاتی نیز پیشنهاد او را قبول می کند و شروع به تعقیب می کند و…

بیوگرافی جیمز استوارت

 

جیمز استوارت در ۲۰ مه در سال ۱۹۰۸ در ایندیانا به دنیا آمده است و او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۳۲ آغاز کرد و تا سال ۱۹۹۱ ادامه داد و متاسفانه در سال ۱۹۹۷ در لس آنجلس دار فانی را وداع گفت.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سه کام حبس اپارات

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال سرگیجه اشاره کرد که لینک دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام جیمز استوارت

 

جیمز استوارت به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جیمز استوارت را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جیمز استوارت 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال سرگیجه و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا