فیلم و سریال

دانلود فیلم ابلغ

آموزش دانلود فیلم ابلغ

دانلود فیلم ابلغ + کیفیت بالا. فیلم ابلغ به کارگردانی نرگس آیبار در ژانر درام ساخته شده است. این فیلم به مدت ۱۲۰ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در سال ۱۴۰۱ به اکران درآمده است. در فیلم زیبای ابلغ بازیگرانی همچون بهرام رادان ، الناز شاکر دوست ، هوتن شکیبا و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم ابلغ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ابلغ

 

دانلود فیلم ابلغ

دانلود فیلم ابلغ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ابلغ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم زیبا زنی وجود دارد که او با همسر و فرزندش زندگی می کند و یک زندگی خوشبختی دارد. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می آورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی می دهد و خوشحالی فرزندش برای او بسیار مهم می باشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق نا گوار و بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند. او دنبال راه حل هایی می گردد تا مشکلاتش را در سریع ترین زمان ممکن حل کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the reader بدون سانسور

 

اگر قصد دانلود فیلم ابلغ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید‌.

توضیحاتی درباره فیلم ابلغ

 

این فیلم در ژانر درام به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است. نرگس ابیار تا به الان فیلم و سریال های زیادی را ساخته است و توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند و این فیلم نیز یکی از موفق ترین فیلم های او می باشد. این فیلم به زبان فارسی ساخته شده است و در تاریخ ۲۶ مرداد سال ۱۴۰۱ به اکران در آمده است.

 

به صورت خلاصه زنی وجود دارد که او با همسر و فرزندش زندگی می کند و یک زندگی خوشبختی دارد. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می اورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی میدهد و خوشحالی فرزندش برای او بسیار مهم می باشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق نا گوار و بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند. او دنبال راه حل هایی می گردد تا مشکلاتش را در سریع ترین زمان ممکن حل کند و..

بیوگرافی الناز شاکر دوست(بازیگر)

 

خانم الناز شاکر دوست در ۶ تیر در سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است او تحصیلات خود را در دانشکده معماری در دانشگاه تهران ادامه داده و به پایان رسانده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ایرانی ناپدید شدن

 

الناز ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۲ آغاز کرده است که توانسته از آن موقع تا به الان در فیلم های زیادی بازیگری کرده اند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم ابلغ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ابلغ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام الناز شاکر دوست (بازیگر)

 

الناز شاکر دوست بازیگر محبوب فیلم ابلغ به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام الناز شاکر دوست را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام الناز شاکر دوست 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ابلغ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ابلغ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا