فیلم و سریال

دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم

آموزش دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم

دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم + کیفیت بالا. فیلم پوست شیر یکی از فیلم های ایرانی است که طرفداران زیادی را از سر تا سر ایران دارد. این فیلم به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده و بازیگران معروفی همچون شهاب حسینی و پانته آ بهرام در این فیلم بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم

 

دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم

دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم زنی به اسم نعیم به دلیل این که کار خلافی را انجام داده بود در زندان بود و بالاخره بعد از ۱۵ سال آزاد می شود و به پیش دخترش می رود متاسفانه دختر او هم وقتی که برای سفر به شمال رفته بود در آن جا ربوده شد و وقتی که نعیم می فهمد عصبانی می شود و از تلاش پلیس برای دستگیری سارق راضی نیستند و او هم گروهی را تشکیل می دهد تا بتوانند عاملان اصلی ربوده شدن دخترش را پیدا کند و…

اگر قصد دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the persian version

توضیحاتی درباره فیلم پوست شیر

پوست شیر یکی از بهترین فیلم های ایرانی می باشد که به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است و بازیگرانی همچون هادی حجازی فر ، شهاب حسینی ، پانته آ بهرام ، علیرضا کمالی ، مهرداد صدیقیان ، پردیس احمدیه ، ژیلا شاهی ، بابک کریمی ، کامران تفتی ، آناهیتا افشار ، محمد رضا مالکی و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه یک زنی به اسم نعیم به دلیل این که کار خلافی را انجام داده بود در زندان بود و بالاخره بعد از ۱۵ سال آزاد می شود و به پیش دخترش می رود متاسفانه دختر او هم وقتی که برای سفر به شمال رفته بود در آن جا ربوده شد و وقتی که نعیم می فهمد عصبانی می شود و از تلاش پلیس برای دستگیری سارق راضی نیستند و او هم گروهی را تشکیل می دهد تا بتوانند عاملان اصلی ربوده شدن دخترش را پیدا کند و…

بیوگرافی شهاب حسینی

آقای شهاب حسینی در ۱۴ بهمن ماه در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است او یکی از دانشجویان انصرافی از طریق رشته روانشناسی می باشد و ابتدا فعالیت خود را از طریق گویندگی آغاز کرد.

او در سال ۱۳۷۱ وقتی ۱۹ سال سن داشت با حضور در کلاس های بازیگری استاد سمندریان کار خود را آغاز کرد اما او به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۷ با بازیگری در فیلم نادر سلیمان کار خود را شروع کرد.

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم پوست شیر اشاره کرد که لینک دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق رایگان

پیج اینستاگرم شهاب حسینی

شهاب حسینی به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شهاب حسینی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام شهاب حسینی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم پوست شیر و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم پوست شیر فصل سوم قسمت هفتم در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا