فیلم و سریال

دانلود فیلم the persian version

آموزش دانلود فیلم the persian version

دانلود فیلم the persian version + کیفیت بالا. این فیلم توانسته در کم ترین زمان توجه مخاطبان را بر خود جذب کند. فیلم دیدنی the persian version در ژانر کمدی و درام به کارگردانی مریم کشاورز ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم the persian version را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم the persian version

 

دانلود فیلم the persian version

دانلود فیلم the persian version با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم the persian version با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

یک دختر ایرانی آمریکایی به نام لیلا وجود دارد که او یک زندگی سر سختی دارد چون بیشتر افکارش با بقیه یکسان نیست و او را درک نمیکنند. مادر لیلا زنی است که ابتدا در ایران زندگی می کرد و پس از مدتی از ایران به آمریکا مهاجرت کرده است او با دخترش لیلا مشکلات بسیار زیادی دارد چون لیلا به دلایل های گرایش جنسی خود و دید گاه های متفاوتش درباره نقش زنان در جامعه با مادرش به مشکل خورده است.

 

پس از مدتی لیلا تصمیم می گیرد تا مادرش را به یک کنار بکشد و با او به صورت کامل صحبت کند و تمام مشکلاتی که در بینشان وجود دارد را بر طرف کند. بعد از صحبت کردن با مادرش وقتی که از وضعیت زندگی والدینش در ایران با خبر می شود کم کم او را درک می کند و نظرات و دید گاهش کم کم تغییر می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  فیلم رقص دختران اکباتان (بهترین کیفیت نسخه اصلی)

 

لینک دانلود فیلم the persian version در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره فیلم the persian version

 

این فیلم زیبا به کارگردانی مریم کشاورز ساخته شده است. فیلم the persian version دومین فیلم موفق خانم مریم کشاورز می باشد که به مدت ۱۰۷ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۲۱ ژوئیه در سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

 

به صورت خلاصه دختری ایرانی آمریکایی به نام لیلا وجود دارد که او یک زندگی سر سختی دارد چون بیشتر افکارش با بقیه یکسان نیست و او را درک نمیکنند. مادر لیلا زنی است که ابتدا در ایران زندگی می کرد و پس از مدتی از ایران به آمریکا مهاجرت کرده است او با دخترش لیلا مشکلات بسیار زیادی دارد چون لیلا به دلایل های گرایش جنسی خود و دید گاه های متفاوتش درباره نقش زنان در جامعه با مادرش به مشکل خورده است.

 

پس از مدتی لیلا تصمیم می گیرد تا مادرش را به یک کنار بکشد و با او به صورت کامل صحبت کند و تمام مشکلاتی که در بینشان وجود دارد را بر طرف کند. بعد از صحبت کردن با مادرش وقتی که از وضعیت زندگی والدینش در ایران با خبر می شود کم کم او را درک می کند و نظرات و دید گاهش کم کم تغییر می کند و…

بیوگرافی نیوشا نور (بازیگر)

 

نیوشا نور متولد دهه هفتادی در شهر تهران می باشد که او یک بازیگر ایرانی آمریکایی می باشد.

 

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم evil dead rise 2023

خانم نیوشا ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی نقش ایفا کند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم the persian version اشاره کرد که لینک دانلود فیلم the persian version در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام نیوشا نور (بازیگر)

 

نیوشا نور بازیگر خوب فیلم the persian version به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نیوشا نور را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام نیوشا نور 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم the persian version مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم the persian version در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا