فیلم و سریال

دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳

آموزش دانلود فیلم 65 2023

دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳ + کیفیت بالا. فیلم ۶۵ یکی از پر طرفدار ترین فیلم‌ های خارجی می باشد و به کارگردانی اسکات بک ساخته شده است و بازیگرانی همچون آدام درایور ، آریانا گرینب لات و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳

 

دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳

دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم یک شخصی برای سفر به فضا آماده سازی می کند و بعد از رفتن به آن جا با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده او بی هوش می شود و به یک سیاره ی نا شناخته ی دیگه ای سقوط می کند وقتی که به هوش می آید متوجه می شود که این سیاره شبیه سازی سیاره زمین در ۶۵ میلیون سال پیش است. او وقتی که متوجه این موضوع می شود نگرانی و ترس وجودش را فرا می گیرد.

و برای این که او بتواند زنده بماند باید با موجودات بسیار خطرناکی مانند دایناسور ها باید بجنگد و تنها رده نجاتش جنگیدن با آن ها می باشد و….

توضیحاتی درباره فیلم ۶۵

این فیلم یکی از پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد و به کارگردانی اسکات بک ساخته شده است و بازیگرانی همچون نیکا کینگ ، کلوئی کلمن ، آریانا گرینبلات ، آدام درایور در این فیلم بازیگری کرده اند این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به زبان انگلیسی ساخته شده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال manhunt

به صورت خلاصه در این فیلم معروف یک شخصی برای سفر به فضا آماده سازی می کند و بعد از رفتن به آن جا با توجه به مشکلاتی که به وجود آمده او بی هوش می شود و به یک سیاره ی نا شناخته ی دیگه ای سقوط می کند وقتی که به هوش می آید متوجه می شود که این سیاره شبیه سازی سیاره زمین در ۶۵ میلیون سال پیش است. او وقتی که متوجه این موضوع می شود نگرانی و ترس وجودش را فرا می گیرد.

و برای این که او بتواند زنده بماند باید با موجودات بسیار خطرناکی مانند دایناسور ها باید بجنگد و تنها رده نجاتش جنگیدن با آن ها می باشد و….

بیوگرافی آدام درایور

آدام درایور در ۱۹ نوامبر در سال ۱۹۸۳ در کشور ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است او تحصیلات خود را در مدرسه جولیارد تحصیل کرده است.

او ابتدا در سال ۲۰۰۹ وقتی که ۲۶ سال سن داشت فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کنند.

از معروف ترین فیلم های آدام درایور می توان به فیلم ۶۵ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳ در ابتدای مقاله وجود دارد که می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

آقای آدام درایور در سال ۲۰۱۳ با شخصی به اسم جوآن تاکر ازدواج کرده است و بعد از مدتی صاحب ۱ فرزندی شده اند.

او دوران خدمت خود را در نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا انجام داده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱

پیج اینستاگرم آدام درایور

آدام درایور به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آدام درایور را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آدام درایور 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ۶۵ ۲۰۲۳ و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم ۶۵ ۲۰۲۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا