فیلم و سریال

دانلود فیلم ابلق رایگان

آموزش دانلود فیلم ابلق رایگان

دانلود فیلم ابلق رایگان + کیفیت عالی. فیلم ابلق یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی می باشد که به کارگردانی نرگس ابیار ساخته شده است. این فیلم توانسته در سی و نهمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد. در این فیلم بازیگرانی همچون الناز شاکر دوست ، هوتن شکیبا ، الناز شاکر دوست ، مهران احمدی ، گلاره عباسی ، امین میری و‌… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم ابلق رایگان را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ابلق رایگان

 

دانلود فیلم ابلق رایگان

دانلود فیلم ابلق رایگان با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ابلق رایگان با کیفیت ۷۲۰ دانلود

فیلم ابلق در چه تاریخی انتشار یافته است؟

 

فیلم ابلق در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در سال ۱۴۰۱ انتشار یافته است.

خلاصه داستان فیلم ابلق

 

زنی به تنهایی با فرزندش در یک خانه ای زندگی می کند و یک زندگی عادی از نظر مالی دارند. این زن در حال حاضر هیچ مشکلی در زندگی اش ندارد اما در طی روز های دیگر از نظر مالی و روحی به مشکلات زیادی بر می خورند و این زن زیبا هرگز تسلیم مشکلات سر سخت زندگی نشده است و نمی شود. بعد از گذشت مدتی چنان اتفاقات نا گواری می افتد که زندگی این زن از این رو به اون رو تبدیل می شود و بعد از آن زندگی سختی منتظر اوست.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم emelie از سرور قدرتمند با کیفیت بالا

 

باز هم با این حال تنها چیزی که بر او اهمیت زیاد و حیاتی دارد فرزندش است و او با همه مشکلات و سختی ها می جنگد تا موفق شود و…

 

لینک دانلود فیلم ابلق رایگان در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی مختصر درباره فیلم ابلق

 

فیلم ابلق به کارگردانی خانم نرگس ابیار ساخته شده است. این فیلم در ۲۶ مرداد ماه در سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه بانو فیلم و نماوا به نمایش درآمده است. در فیلم زیبای ابلق بازیگرانی مانند: هوتن شکیبا ، الناز شاکر دوست ، مهران احمدی ، بهرام رادان ، گلاره عباسی ، امین میری ، شادی کرم رودی ، گیتی معینی و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این شکل است که زنی به تنهایی با فرزندش در یک خانه ای زندگی می کنند و یک زندگی عادی از نظر مالی دارند. این زن در حال حاضر هیچ مشکلی در زندگی اش ندارد اما در طی روز های دیگر از نظر مالی و روحی به مشکلات زیادی بر می خورند و این زن زیبا هرگز تسلیم مشکلات سر سخت زندگی نشده است و نمی شود. بعد از گذشت مدتی چنان اتفاقات نا گواری می افتد که زندگی این زن از این رو به اون رو تبدیل می شود و…

بیوگرافی نرگس ابیار (کارگردان)

 

خانم نرگس ابیار در ۶ اسفند ماه در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمده است. او دانش آموخته رشته ادبیات فارسی می باشد و علاوه بر فعالیت در حرفه کارگردانی در حوزه نویسندگی نیز فعالیت می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جان ویک ۴

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در حرفه کارگردانی در سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است و توانسته فیلم های زیاد و زیبایی را بسازد.

 

از محبوب ترین فیلم های ساخته شده توسط او می توان به فیلم ابلق اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ابلق رایگان در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام نرگس ابیار (بازیگر)

 

خانم نرگس کارگردان فیلم زیبای ابلق به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نرگس ابیار را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام نرگس ابیار 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ابلق مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ابلق رایگان در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا