فیلم و سریال

دانلود فیلم bombshell بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم bombshell بدون سانسور

دانلود فیلم bombshell بدون سانسور با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا با کارگردانی جی روچ در ژانر درام ساخته شده است و جزو پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم bombshell بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم bombshell بدون سانسور با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم bombshell بدون سانسور

دانلود فیلم bombshell بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم bombshell بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

همه اتفاقات در سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد. یکی از مجریان شبکه فاکس نیوز به اسم گرچن کارلسون که در این شبکه کار می کرد از کار های بی شرمانه و پیشنهاد های بدش خسته شده بود و مدیر عامل این شبکه نیز کسی به اسم راجر ایلز می باشد. گرچن کارلسون که از کار های بی شرمانه مدیر عامل شبکه خسته شده بود تصمیم می گیرد تا به خاطر کار هایی که مدیر عامل انجام داده است از او شکایت کند. قبل از پایان رسیدن مهلت قرار داد خود با وکیلش در خصوص شکایت از مدیر عامل صحبت هایی را انجام می دهد.

 

و زمینه ای برای شکایت کردن او از مدیر عامل پیش می آید. بعد از انجام شکایت در نیوجرسی یک موج شدید علیه راجر ایلز وارد شبکه فاکس نیوز می شود که در این حین یکی از مجرمان با سابقه و بسیار خطرناکی وارد داستان می شود و دیگر هیچی مثل سابق نمیشه و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۶۴

 

اگر قصد دانلود فیلم bombshell بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم bombshell

 

این فیلم زیبا محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد که در ژانر درام به کارگردانی جی روچ و به تهیه کنندگی ارون گیلبرت و جی روچ ، شارلیز ترون ، مارگارت رایلی ساخته شده است. این فیلم دیدنی به مدت ۱۰۸ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۱۳ دسامبر سال ۲۰۱۹ به نمایش در آمد.

 

به صورت خلاصه همه اتفاقات در سال ۲۰۱۶ اتفاق افتاد. یکی از مجریان شبکه فاکس نیوز به اسم گرچن کارلسون که در این شبکه کار می کرد از کار های بی شرمانه و پیشنهاد های بدش خسته شده بود و مدیر عامل این شبکه نیز کسی به اسم راجر ایلز می باشد. گرچن کارلسون که از کار های بی شرمانه مدیر عامل شبکه خسته شده بود تصمیم می گیرد تا به خاطر کار هایی که مدیر عامل انجام داده است از او شکایت کند. قبل از پایان رسیدن مهلت قرار داد خود با وکیلش در خصوص شکایت از مدیر عامل صحبت هایی را انجام می دهد.

 

و زمینه ای برای شکایت کردن او از مدیر عامل پیش می آید. بعد از انجام شکایت در نیوجرسی یک موج شدید علیه راجر ایلز وارد شبکه فاکس نیوز می شود که در این حین یکی از مجرمان با سابقه و بسیار خطرناکی وارد داستان می شود و و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم مرداب ابی بیداری با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

 

اگر قصد دانلود فیلم bombshell بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

پیج اینستاگرام آلیس ایو (بازیگر)

 

آلیس ایو بازیگر فیلم bombshell به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آلیس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام آلیس ایو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم bombshell مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم bombshell بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا