فیلم و سریال

دانلود فیلم ناچو

آموزش دانلود فیلم ناچو

دانلود فیلم ناچو + کیفیت عالی. فیلم ناچو یکی از پر طرفدار ترین فیلم های ایرانی می باشد که به کارگردانی جرد هس ساخته شده است‌. این فیلم به مدت ۹۲ دقیقه ساخته شده و در سال ۲۰۰۶ انتشار یافته است. در فیلم ناچو بازیگرانی مانند: جک بلک ، تروی جنتیله ، آنا د لا رگه را ، هکتور جیمنز و… بازیگری کرده اند‌.

اگر قصد دانلود فیلم ناچو را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ناچو

 

دانلود فیلم ناچو

دانلود فیلم ناچو با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ناچو با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در فیلم ناچو آشپز صومعه ای به اسم ناچو وجود دارد که او چندین سال عمر خود را صرف آشپزی کرده است و وقتی غذا درست می کرد غذا ها را به کودکان یتیم می داد. بعد از گذشت مدتی راجبه ای به صومعه وارد می شود که این راحبه مورد توجه ناچو قرار می گیرد او با خودش فکر میکند و تصمیم می گیرد.

 

تا برای جلب توجه او و برای به دست آوردن پول زیاد و بیشتر برای کودکان یتیم وارد مسابقات کشتی کج می شود و در این مسابقات اتفاق هایی رخ می دهد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم ناچو را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله وجود دارد.

بازیگران فیلم ناچو

 

در این فیلم بازیگرانی مانند : جک بلک ، تروی جنتیله ، آنا د لا رگه را ، کارلا جیمنز ، هکتور جیمنز ، ریچارد مونتویا ، سزا گونزالس ، دونالد چمبرز و… بازیگری کرده اند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the channel 2023

اطلاعاتی درباره فیلم ناچو

 

فیلم ناچو با ژانر کمدی به مدت ۹۲ دقیقه در سال ۲۰۰۶ انتشار یافت و به کارگردانی جرد هس ساخته شده است.در این فیلم بازیگرانی همچون : جک بلک ، تروی جنتیله ، آنا د لا رگه را ، کارلا جیمنز ، هکتور جیمنز ، ریچارد مونتویا ، سزا گونزالس ، دونالد چمبرز و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه در فیلم ناچو آشپز صومعه ای به اسم ناچو وجود دارد که او چندین سال عمر خود را صرف آشپزی کرده است و وقتی غذا درست می کرد غذا ها را به کودکان یتیم می داد. بعد از گذشت مدتی راجبه ای به صومعه وارد می شود که این راحبه مورد توجه ناچو قرار می گیرد او با خودش فکر میکند و تصمیم می گیرد.

 

تا برای جلب توجه او و برای به دست آوردن پول زیاد و بیشتر برای کودکان یتیم وارد مسابقات کشتی کج می شود و در این مسابقات اتفاق هایی رخ می دهد و…

بیوگرافی جک بلک

 

جک بلک در ۲۸ اوت در سال ۱۹۶۹ در کشور آمریکا به دنیا آمده است او تحصیلات خود را در مدرسه اوکلا به اتمام رسانده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۸۲ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی بازیگری کند.

 

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم ناچو اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ناچو در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جان ویک 4 بدون سانسور با زیرنویس فارسی

پیج اینستاگرام جک بلک

 

جک بلک به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جک بلک را را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام جک بلک 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ناچو و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ناچو در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا