فیلم و سریال

دانلود فیلم ابلق

آموزش دانلود فیلم ابلق

دانلود فیلم ابلق + کیفیت عالی. فیلم ابلق با نویسندگی نرگس ابیار و پریسان کرزیان و به کارگردانی نرگس آیبار ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران می باشد و به زبان انگلیسی ساخته شده است که البته به مبلغ ۲۰ میلیار و ۵۰۰ میلیون تومان فروش گیشه داشته است.

اگر قصد دانلود فیلم ابلق را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم ابلق

 

دانلود فیلم ابلق

دانلود فیلم ابلق با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم ابلق با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

زنی زیبا و خوش اخلاق وجود دارد که او با فرزندش زندگی می کند و یک زندگی شاد و خوشحالی دارد دارد. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می اورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی میدهد و خوشحالی فرزندش برای او بسیار مهم می باشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق نا گوار و بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند. او دنبال راه حل هایی می گردد تا مشکلاتش را در سریع ترین زمان حل کند و به زندگی اش ادامه دهد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم virgin forest 2022

توضیحاتی درباره فیلم ابلق

 

فیلم ابلق طرفدارن زیادی را از سر تا سر ایران دارد. فیلم ابلق به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و به کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند: بهرام رادان ، الناز شاکر دوست ، هوتن شکیبا ، مهران احمدی ، گلاره عباسی ، گیتی معینی ، شادی کرم رودی ، امین میری ، فاطمه کریمیان و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این فیلم به این صورت است که زنی زیبا و خوش اخلاق وجود دارد که او با فرزندش زندگی می کند و یک زندگی شاد و خوشحالی دارد دارد. او ‌کار می کند و خرج و مخارج زندگی اش را نیز خودش با تلاش و کوشش خودش به دست می اورد. این زن به فرزندش اهمیت زیادی میدهد و خوشحالی فرزندش برای او بسیار مهم می باشد. در زندگی این زن خیلی مشکلاتی وجود دارد اما با این حال توانسته از پس این مشکلات بر بیاید و هیچ چیزی را به فرزندش مشخص نکند.

 

اما در یک روز عادی چنان اتفاق نا گوار و بدی برایشان می افتد که زندگی او از این رو به آن رو می شود و خیلی فرق می کند. او دنبال راه حل هایی می گردد تا مشکلاتش را در سریع ترین زمان حل کند و به زندگی اش ادامه دهد و…

 

اگر قصد دانلود فیلم ابلق را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیوگرافی بهرام رادان (بازیگر)

 

آقای بهرام رادان در ۸ اردیبهشت در سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده است او تحصیلاتش را در دانشگاه آزاد اسلامی به‌ پایان رسانده است و علاوه بر انجام شغل بازیگری شغل تهیه کنندگی نیز انجام می دهد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم شهادت مرزبانان سراوان

 

بهرام رادان فعالیتش را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۸ وقتی که ۲۰ سال سن داشت آغاز کرد که توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم ابلق اشاره کرد که لینک دانلود فیلم ابلق در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام بهرام رادان (بازیگر)

 

بهرام رادان بازیگر فیلم ابلق به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام بهرام رادان را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام بهرام رادان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم ابلق مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم ابلق در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا