فیلم و سریال

دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000%

آموزش دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000%

دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000% + کیفیت بالا. این فیلم در ژانر درام و جنایی به کارگردانی مارتین اسکور سیزی ساخته شده است. فیلم killers of the flower moon به تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو ، دن فرید کین ، اما تیلینگر کوسکوف ، بردلی توماس ، مارتین اسکور سیزی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000% را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000%

 

دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000%

دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000% با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000% با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در این فیلم سرخپوشان بومی ایلان اوکلا هامان وجود دارد که آن ها قبیله اوسیج هستند و در دهه ۲۰ میلادی در این ایالت زندگی می کردند آن ها بعد از مدتی به صورت نا گهانی با کشف نفت در یک جایی زندگی شان به صورت کامل تغییر یافت و به یکی از ثروتمندان ایالت تبدیل شد.

 

بعد از این اتفاقات هر روز یکی از ثروتمندان آن ایالت کشته می شد که خیلی مشکوک بود. و او نیز که یکی از ثروتمندان ایالت بود جانش در خطر بود و برای همین یک کار آگاهی را استخدام کرد تا موضوع را بررسی کند و….

 

اگر قصد دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000% را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم شورش در زندان

توضیحاتی درباره فیلم killers of the flower moon

 

این فیلم در ژانر جنایی و درام به کارگردانی مارتین اسکور سیزی و بر پایه قاتلان ماه کامل ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است که در تاریخ ۶ اکتبر در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمده است و بازیگرانی مانند: رابرت دنیرو ، جسی پلمونس ، لیلی گلداستون ، برندن فریزر ، جان لیسگو و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه سرخپوشان بومی ایلان اوکلا هامان وجود دارد که آن ها قبیله اوسیج هستند و در دهه ۲۰ میلادی در این ایالت زندگی می کردند آن ها بعد از مدتی به صورت نا گهانی با کشف نفت در یک جایی زندگی شان به صورت کامل تغییر یافت و به یکی از ثروتمندان ایالت تبدیل شد.

 

بعد از این اتفاقات هر روز یکی از ثروتمندان آن ایالت کشته می شد که خیلی مشکوک بود. و او نیز که یکی از ثروتمندان ایالت بود جانش در خطر بود و…

بیوگرافی رابرت دنیرو (بازیگر)

 

رابرت دنیرو و یا با نام کامل رابرت آنتونی دنیرو جونیور در ۱۷ اوت در سال ۱۹۴۳ در نیویورک به دنیا آمده است. او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری یکی از موفق ترین کارگردان و تهیه کننده نیز می باشد و در این عرصه ها نیز فعالیت می کند. رابرت شهروندی ایتالیا و آمریکا را دارد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی در سال ۱۹۶۳ آغاز کرده است و توانسته موفقیت های زیادی را در طول این زمان به ارمغان بیاورد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم تفنگ عدن دوبله فارسی بدون سانسور

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به دانلود فیلم killers of the flower moon اشاره کرد که لینک دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000% در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام رابرت دنیرو (بازیگر)

 

رابرت دنیرو بازیگر محبوب فیلم killers of the flower moon به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام رابرت دنیرو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام رابرت دنیرو 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره دانلود فیلم killers of the flower moon مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم killers of the flower moon+1,000% در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا