فیلم و سریال

دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور

آموزش دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور

دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور + کیفیت بالا. فیلم the autopsy of jane doe در ژانر ترسناک و به کارگردانی اندره اووردال ساخته شده است. این فیلم به مدت ۸۶ دقیقه ساخته شده است و در تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۶ به اکران درآمده است. در این فیلم بازیگرانی معروفی همچون ، برایان کاکس ، امیل هرش و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور

 

دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور

دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

جسد یک زن میان سالی در یکی از صحنه های قتل پیدا شد که غیر قابل توضیح بود. شلدون به دنبال این جسد می افتد تا عاملان این قتل را پیدا کند اما هیچ نشانه ای از قتل او پیدا نمی شود. ستوان وید بعد از بررسی های فراوان توانست تشخیص دهد که قربانیان بعدی این قاتل ها نیز سعی در فرار هستند. رابرتز و آستین تیلدن پزشک قانونی این شهر هستند که آن ها جسد را بررسی می کنند.

 

شلدون به نزد پزشک قانونی می رود و از آن ها درخواست می کنند تا در یک روز آینده باید دلیل مرگ و یا به قتل رساندن این دختر جوان را پیدا کنند که بعد از آن اتفاق های نا گواری رخ می دهد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم جنگ جهانی سوم حلال دانلود

 

اگر قصد دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره فیلم the autopsy of jane doe

 

این فیلم ترسناک و دیدنی محصول کشور ایالات متحده آمریکا و بریتانیا می باشد که به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است. این فیلم به مدت ۸۶ دقیقه تولید شده و در تاریخ ۹ سپتامبر سال ۲۰۱۶ به اکران در آمده است. در این فیلم بازیگرانی مانند : امیل هیرش ، برایان کاکس ، اولون کاترین کلی بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه جسد یک زنی را در یکی از صحنه های قتل پیدا شد که غیر قابل توضیح بود. شلدون به دنبال این جسد می افتد تا عاملان این قتل را پیدا کند اما هیچ نشانه ای از قتل او پیدا نمی شود. ستوان وید بعد از بررسی های فراوان توانست تشخیص دهد که قربانیان بعدی این قاتل ها نیز سعی در فرار هستند. رابرتز و آستین تیلدن پزشک قانونی این شهر هستند که آن ها جسد را بررسی می کنند.

 

شلدون به نزد پزشک قانونی می رود و از آن ها درخواست می کنند تا در یک روز آینده باید دلیل مرگ و یا به قتل رساندن این دختر جوان را پیدا کنند که بعد از آن اتفاق های نا گواری رخ می دهد و..

بیوگرافی امیل هیرش (بازیگر)

 

امیل هیرش در مارس سال ۱۹۸۵ در لس آنجلس ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده است. او علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری یک نوازنده نیز می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم سینمایی تی تی با بهترین کیفیت اصلی

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۶ وقتی که ۱۱ سال سن داشت آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

امیل هیرس ازدواج کرده است و در حال حاضر نیز صاحب یک فرزند می باشد.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم the autopsy of jane doe اشاره کرد که لینک دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام امیل هیرش (بازیگر)

 

امیل هرش بازیگر فیلم the autopsy of jane doe به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر معروف را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام امیل هیرش 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران عزیز درباره فیلم the autopsy of jane doe مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم the autopsy of jane doe بدون سانسور در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا