فیلم و سریال

دانلود فیلم تو خاص نیستی

آموزش دانلود فیلم تو خاص نیستی

دانلود فیلم تو خاص نیستی با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا فیلمی با ژانر کمدی ، درام و فانتزی می باشد که به کارگردانی مشترک لورا ام ، کامپوس و اینما تورنته ساخته شده است. فیلم تو خاص نیستی محصول کشور اسپانیا می باشد و در این کشور نیز تصویر برداری شده است.

اگر قصد دانلود فیلم تو خاص نیستی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم تو خاص نیستی با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم تو خاص نیستی

دانلود فیلم تو خاص نیستی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم تو خاص نیستی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

دختر نو جوانی به اسم آمایا وجود دارد که دختری بسیار خوشگل و زیبا می باشد او در کشور اسپانیا و در شهر بارسلون زندگی می کند و در آن جا نیز یک زندگی بسیار خوشبختی دارد او هر روز تلاش و کار می کند تا زندگی بهتری را نیز داشته باشد. بعد از گذشت مدتی یک خبری به او می رسد و برای همین دلیل نیز مجبور می شود تا به زادگاه مادرش که یک شهر کوچیکی است نقل مکان کند و در آن جا زندگی کند. وقتی به آن شهر کوچیک نقل مکان می کند

اتفاق های بسیار خوب و علاوه بر آن اتفاق های نا گواری نیز برایش رخ می دهد و او متوجه می شود که مادر بزرگش دارای قدرت هایی است و این قدرت ها از مادر بزرگش به او ارث می رسد و حتی شایعه شده بود که مادربزرگ آمایا جادوگر است. ابتدا آمایا به این گفته ها و شایعه ها توجه نکرد اما با گذشت زمان متوجه شده بود که و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ابلق کامل نماشا

اگر قصد دانلود فیلم تو خاص نیستی را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم تو خاص نیستی

 

این فیلم زیبا را ۳ کارگردان بسیار با تجربه ای به اسم های کامپوس ، لورا ام ، اینما تورنته در ژانر درام ، کمدی و فانتزی ساخته شده است. در واقع فصل اول فیلم تو خاص نیستی در سال ۲۰۲۲ تولید شد و توانست در آن زمان طرفداران زیادی را جذب کند. این فیلم محصول کشور اسپانیا می باشد.

به صورت خلاصه دختر جوانی به اسم آمایا وجود دارد که دختری بسیار خوشگل و زیبا می باشد او در کشور اسپانیا و در شهر بارسلون زندگی می کند و در آن جا نیز یک زندگی بسیار خوشبختی دارد او هر روز تلاش و کار می کند تا زندگی بهتری را نیز داشته باشد. بعد از گذشت مدتی یک خبری به او می رسد و برای همین دلیل نیز مجبور می شود تا به زادگاه مادرش که یک شهر کوچیکی است نقل مکان کند و در آن جا زندگی کند. وقتی به آن شهر کوچیک نقل مکان می کند

اتفاق های بسیار خوب و علاوه بر آن اتفاق های نا گواری نیز برایش رخ می دهد و او متوجه می شود که مادر بزرگش دارای قدرت هایی است و این قدرت ها از مادر بزرگش به او ارث می رسد و حتی شایعه شده بود که مادر بزرگ آمایا جادوگر است. ابتدا آمایا به این گفته ها و شایعه ها توجه نکرد اما با گذشت زمان متوجه شده بود که و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال امانت قسمت 549

پیج اینستاگرام اینما تورنته (کارگردان)

 

اینما تورنته بازیگر فیلم تو خاص نیستی به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام اینما را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام اینما تورنته 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره دانلود فیلم تو خاص نیستی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم تو خاص نیستی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا