فیلم و سریال

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰

آموزش دانلود فیلم سریع و خشن 10

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ + کیفیت عالی. فیلم سریع و خشن ۱۰ یکی از پر طرفدار ترین فیلم های خارجی می باشد ابتدا قرار بود که فیلم سریع و خشن تا قسمت ۱۰ ادامه یابد و بعد از آن دیگر ساخته نشود اما با توجه به اخبار های تازه هنوز این فیلم ادامه دارد و قسمت های بعدی نیز منتشر می شود.

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰

 

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

فیلم سریع و خشن ۱۰ در چه زمانی منتشر شد؟

 

این فیلم به کارگردانی لویی لتریر ساخته شده است و در تاریخ ۱۹ مه در سال ۲۰۲۳ به اکران درآمده است.

خلاصه داستان

 

تورتو یکی از قدرتمند ترین فرد ها می باشد که دشمن های زیادی دارد اما یکی از دشمنان اصلی دومینیک تورتو سایفر می باشد. سایفر یکی از خلافکاران شهر می باشد که به دنبال گرفتن انتقام پدرش از دومینیک تورتو می باشد. دومینیک تورتو باید از خانواده و گروهش در برابر سایفر محافظت کند و اجازه ندهد که سایفر به آن ها آسیبی را وارد کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم pleasure 2021 تاینی موویز بدون سانسور

 

سایفر نیز می داند که دومینیک تورتو از اون اشخاصی نیست که به راحتی شکست را قبول کند و شکست بخورد برای همین با پسر سلطان مواد مخدر یعنی دانته متحد می شود تا هر دو به کمک هم دومینیک تورتو را از بین ببرند. اما تورتو اقداماتی را انجام می دهد که سایفر و دانته غافلگیر می شوند و….

 

اگر قصد دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ را دارید لینک دانلود این فیلم را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

اطلاعاتی درباره فیلم سریع و خشن ۱۰

 

این فیلم به کارگردانی لویی لتریر و در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است که بازیگران محبوبی مانند: وین دیزل ، میشل رودریگز ، تایرس گیبسون ، کریس ، جور دانا بروستر ، برایان اوکانر ، ناتالی امانوئل ، سونگ کانگ ، جان سینا ، مایکل روکر ، شارلیز ترون ، کاردی بی ، ریتا مورنو ، بری لارسون ، شارلیز ترون ، هلن میرن ، اسکات ایستوود ، دانیلا ملچیور ، الن ریچسون ، جیسون مو مو آ ، لودا کریس در این فیلم بازیگری کرده اند.

بیوگرافی لودا کریس (بازیگر)

 

آقای لودا کریس در ۱۱ سپتامبر در سال ۱۹۷۷ در شمپاین به دنیا آمده است و او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگر در عرصه خوانندگی نیز فعالیت می کند و یکی از موفق ترین رپر های آمریکایی می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۹۹۸ شروع کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های زیادی بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم culpa mia

 

به گفته خود آقای لودا کریس او از دوران نو جوانی هم به بازیگری و هم به خوانندگی علاقه ی شدیدی داشته که بالاخره تصمیم گرفته است تا هم در حرفه بازیگری و هم در حرفه خوانندگی فعالیت کند.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم سریع و خشن ۱۰ اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام لودا کریس (بازیگر)

 

لودا کریس بازیگر معروف فیلم سریع و خشن ۱۰ به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام لودا کریس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام لودا کریس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم زیبا و دیدنی سریع و خشن ۱۰ مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا