فیلم و سریال

سریال گیلدخت قسمت ۵۴

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۴

سریال گیلدخت قسمت ۵۴ + کیفیت بالا. سریال گیلدخت یکی از سریال های پر طرفدار ایرانی می باشد که به کارگردانی مجید اسماعیلی ساخته شده است. مجید اسماعیلی از بازیگران محبوبی مانند : سعید راد ، محمود پاک نیت ، ثریا قاسمی ، شقایق فراهانی ، سعید چنگیزیان ، فریبا متخصص ، رامتین خدا پناهی ، پریوش نظریه و… در این سریال استفاده کرده است.

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۴ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۴

 

سریال گیلدخت قسمت ۵۴ 

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۴ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران و کارگردان سریال گیلدخت

 

در سریال گیلدخت بازیگرانی همچون سعید راد ، شقایق فراهانی ، محمود پاک نیت ، رامتین خدا پناهی ، سعید چنگیزیان ، ثریا قاسمی ، پریوش نظریه ، رویا جاویدنیا ، فریبا متخصص ، حمید ابراهیمی ، محمد فیلی ، جبیب دهقان نسب ، نفیسه روشن ، فخرالدین صدیق شریف ، میترا رفیع و… بازیگری کرده اند و کارگردان این سریال نیز به عهده مجید اسماعیلی می باشد.

طرح داستان

 

اسماعیل میرشکار یک مردی بسیار و بسبار پر تلاش بود که او عاشق دختر تقی خان یعنی گلنار شده بود اسماعیل ابتدا این اتفاق را از گلنار پنهان کرد اما بعد از گذشت مدتی احساساتش را به او گفت و وقتی که این موضوع به گوش تقی خان رسید خشمگین شد و از این کار آن ها بسیار نا راضی شد. تقی خان برای این که بتواند دخترش گلنار و اسماعیل میرشکار را کنترل کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود زیرنویس فیلم culpa mia

 

دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را دستگیر کنند و او را حبس کنند و دختر گلنار را نیز در یک اتاقی حبس کنند و تنبیه کنند اما در این حین چنان اتفاق هایی می افتد که رابطه بین اسماعیل و گلنار از یاد می رود و درگیر حل مشکلات اساسی می شوند و…

اطلاعاتی درباره سریال زیبا گیلدخت

 

این سریال در ژانر درام و تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی ساخته شده است. سریال گیلدخت به مدت ۶۰ قسمت و به زبان فارسی تولید شده است و در تاریخ ۱۹ آبان ماه در سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه آی فیلم و شبکه یک به اکران درآمد. در این سریال دیدنی بازیگرانی با تجربه و مشهوری مانند : شقایق فراهانی ، میترا رفیع ، رامتین خدا پناهی ، محمود پاک نیت ، صالح میرزا آقایی ، حمید ابراهیمی ، نفیسه روشن و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که اسماعیل میرشکار یک مردی بسیار و بسبار پر تلاش بود که او عاشق دختر تقی خان یعنی گلنار شده بود اسماعیل ابتدا این اتفاق را از گلنار پنهان کرد اما بعد از گذشت مدتی احساساتش را به او گفت و وقتی که این موضوع به گوش تقی خان رسید خشمگین شد و از این کار آن ها بسیار نا راضی شد. تقی خان برای این که بتواند دخترش گلنار و اسماعیل میرشکار را کنترل کند.

 

دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را دستگیر کنند و او را حبس کنند و دختر گلنار را نیز در یک اتاقی حبس کنند و تنبیه کنند اما در این حین چنان اتفاق هایی می افتد که رابطه بین اسماعیل و گلنار از یاد می رود و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت 67

 

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۴ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام شقایق فراهانی (بازیگر)

 

شقایق فراهانی بازیگر سریال زیبا و دیدنی گیلدخت به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام شقایق فراهانی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام شقایق فراهانی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران گرامی درباره سریال گیلدخت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا