فیلم و سریال

سریال دادزن

دانلود سریال دادزن

سریال دادزن یکی از سریال های محبوب ایرانی می باشد که به کارگردانی سیامک خواجه وند ساخته شده است. این سریال در ژانر کمدی تولید شده است و بازیگرانی همچون نسرین مقانلو ، خاطره حاتمی ، بهرنگ علوی ، علی رام نورایی ، مریم قجر ، نفیسه روشن در این سریال دیدنی بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال دادزن را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال دادزن

 

سریال دادزن

دانلود سریال دادزن با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال دادزن با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

خلاصه داستان این سریال زیبا و محبوب ایرانی از این قراره که یک جوانی در زندگی اش بسیار مشکلات زیاد و سر سختی را متحمل شده است که دیگر تاوان مشکلات جدید را ندارد و برای این که بتواند خود را مشغول کند و به مشکلات فکر نکند سعی می کند تا شغلی را پیدا کند تا کار کند بعد از مدتی او شغل داد زنی پیدا می کند و شروع به انجام این کار می کند.

 

اما این جوان در شغل داد زنی نیز با افراد های زیادی رو به رو می شود که هر کدام از آن ها داستان و مشکلاتی را برای این جوان به ارمغان آوردند و….

 

اگر قصد دانلود سریال دادزن را دارید لینک دانلود این سریال دیدنی را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

توضیحاتی درباره سریال دادزن

 

بیشتر مطالعه کنید  سریال silo

این سریال زیبا به کارگردانی سیامک خواجه وند در ژانر کمدی ساخته شده است که توانسته مخاطبان خاص خودش را جلب کند. در سریال محبوب دادزن بازیگرانی مانند : نفیسه روشن ، نسرین مقانلو ، خاطره حاتمی ، علی رام نورایی ، بهرنگ علوی ، مریم قجر ، محمد رضا رهبری ، رضا فیاضی و… بازیگری کرده اند.

 

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که جوانی در زندگی اش بسیار مشکلات زیاد و سر سختی را متحمل شده است که دیگر تاوان مشکلات جدید را ندارد و برای این که بتواند خود را مشغول کند و به مشکلات فکر نکند سعی می کند تا شغلی را پیدا کند تا کار کند بعد از مدتی او شغل داد زنی پیدا می کند و شروع به انجام این کار می کند.

 

اما این جوان در شغل داد زنی نیز با افراد های زیادی رو به رو می شود که هر کدام از آن ها داستان و مشکلاتی را برای این جوان به ارمغان آوردند و او دوباره از این موضوع ناراحت می شود و…

بیوگرافی نفیسه روشن (بازیگر)

 

خانم نفیسه در ۱۳ اردیبهشت ماه در سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده است او تحصیلاتش را تا کارشناسی فقه و حقوق اسلامی ادامه داده است و در حال حاضر نیز در حرفه بازیگری فعالیت می کند.

 

نفیسه روشن ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است و تا به الان نیز توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم چشم چران عمارت قسمت ۳۴

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال دادزن اشاره کرد که لینک دانلود سریال زیبای دادزن در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام نفیسه روشن (بازیگر)

 

نفیسه روشن بازیگر سریال دادزن به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نفیسه روشن را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام نفیسه روشن 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره سریال دادزن مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال دادزن در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا