فیلم و سریال

فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵

فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵ + کیفیت بالا. فیلم خواهران و برادران با ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. این فیلم زیبا محصول کشور ترکیه می باشد و از طریق شبکه atv ترکیه نیز به اکران درآمده است.

اگر قصد فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵

 

فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵

دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران فیلم خواهران و برادران

 

در این فیلم بازیگرانی مانند: جلیل نالچاکان ، فادیک سوین اتاسوی ، جنید مته ، ییعیت کوچاک ، سو بورجو یازگی جوشکون ، اونور سعید یاران ، جهان شیمشک ، ملیس مینکاری ، رجب اوستا ، آیلین آکپینار ، آهو یائتو و… بازیگری کرده اند.

طراح داستان

 

۴ برادر و خواهری به اسم های قدیر ، امل ، اسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والد ینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و ۲ برادر تنها میمانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال fubarBreakout

 

ابتدا ان ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود که دیگر هیچ چیزی مثل قبل نخواهد بود و…

اطلاعاتی درباره فیلم خواهران و برادران

 

این فیلم به کارگردانی سرکان بیرینجی ساخته شده است. این فیلم دیدنی محصول کشور ترکیه می باشد و فیلم خواهران و برادران در حال حاضر ۳ فصل و ۹۲ قسمت تولید شده است و در تاریخ ۲۰ فوریه سال ۲۰۲۱ به اکران درآمد. در فیلم خواهران و برادران بازیگرانی همچون اتاسوی ، جنید مته ، ییعیت کوچاک ، سو بورجو یازگی جوشکون ، اونور سعید یاران ، جهان شیمشک ، ملیس مینکاری ، رجب اوستا ، آیلین آکپینار ، آهو یائتو ، کان سوی و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه ۴ برادر و خواهری به اسم های قدیر ، امل ، اسیه ، عمر وجود دارند که آن ها در یک خانواده ای خوشبخت و شاد هستند اما متاسفانه والد ینشان را در یک حادثه بسیار نا گواری از دست می دهند و ۲ خواهر و ۲ برادر تنها میمانند و هیچ کسی را برای نگه داری از آن ها ندارند. آن ها تصمیم می گیرند کار کنند تا بتوانند خرج و مخارج زندگی شان را به دست بیاورند و به راحتی زندگی کنند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴

 

ابتدا ان ها خانه ای را اجاره می کنند و در کنار این که به مدرسه هم می روند کار هم می کنند و خرج و مخارجشان را در می‌آورند. بعد از گذشت مدتی کم کم چندین اتفاق هایی رخ می دهد که درباره مرگ پدر و مادرشان است و راز هایی درباره این موضوع آشکار می شود و…

 

لینک دانلود فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام کان سوی (بازیگر)

 

کان سوی بازیگر زیبای فیلم خواهران و برادران به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام کان سوی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام کان سوی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم خوب خواهران و برادران مطالبی را ارائه دادیم که لینک فیلم خواهران و برادران قسمت ۲۱۵ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا