فیلم و سریال

فیلم نافرمانی

دانلود فیلم نافرمانی

فیلم نافرمانی جزو فیلم های ترند شده این روزا می باشد که طرفداران زیادی را دارد این فیلم به کارگردانی سباستین للیو و با نویسندگی سباستین للیو و ربکا لینکویچ ساخته شده است. ژانر این فیلم درام و رمانتیک می باشد. فیلم دیدنی نافرمانی متعلق به سه کشور ایالات متحده آمریکا، انگلیس و ایرلند می باشد.

اکر قصد دانلود فیلم نافرمانی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم نافرمانی

 

فیلم نافرمانی

دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران

 

در فیلم بسیار دیدنی نافرمانی بازیگرانی همچون ریچل وایس ، ریچل مک آدامز ، الساندرو نیوولا ، آنتون لسر ، الن کوردانر ، نیکلاس وودسون ، لیزا سادوی ، کلارا فرانسیس ، برناندو سانتوس ایفای نقش کرده اند.

 

اگر قصد دانلود فیلم نافرمانی را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است شما عزیزان می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود فیلم کنید.

طراح داستان

 

زنی خوش اخلاق ۳۲ ساله ای وجود دارد که متعلق به فرقه یهودیت ارتدکس به اسم رونیت می باشد او در گذشته در شهر لندن و در کشور انگلستان به دنیا آمده است و متاسفانه در آن جا خاطره های بسیار تلخ و بدی را دارد و اگر برای او باشد هرگز دیگر به این شهر بر نمی گردد اما او مجبور می شود تا به زاد گاهش ینی لندن باز گردد و بالاخره او از نیویورک به لندن باز می گردد و در آن جا با یک زنی رابطه ی عاشقانه بر قرار می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سینمایی ماریو دوبله فارسی بدون سانسور

 

او در این رابطه ی عاشقانه اش بسیار صمیمی است و هرگز خیانت نمی کند اما به خاطر این که خانواده ی او مذهبی است وقتی که او رابطه ی عاشقانه ای را برقرار می کند این مسئله باعث می شود تا مشکلات زیادی در خانواده مذهبی او رخ دهد و به همین دلیل نیز او تصمیم می گیرد که و…

توضیحات

 

فیلم نافرمانی که در ژانر درام و رمانتیک به کارگردانی سباستین للیو ساخته شده است توانسته در کم ترین زمان ممکن طرفداران زیادی را جذب کند. این فیلم به مدت ۱۱۴ دقیقه در کشور های ایالات متحده آمریکا و انگلستان و ایرلند تولید شده است.

 

خلاصه داستان به این صورت است که زنی ۳۲ ساله وجود دارد که متعلق به فرقه یهودیت ارتدکس به اسم رونیت می باشد او در گذشته در شهر لندن و در کشور انگلستان به دنیا آمده است و متاسفانه در آن جا خاطره های بسیار تلخ و بدی را دارد و اگر برای او باشد هرگز دیگر به این شهر بر نمی گردد اما او مجبور می شود تا به زادگاهش ینی شهر لندن باز گردد و بالاخره او از نیویورک به لندن باز می گردد و در آن جا با یک زنی رابطه ی عاشقانه بر قرار می کند.

 

او در این رابطه ی عاشقانه اش بسیار صمیمی است و هرگز خیانت نمی کند اما به خاطر این که خانواده ی او مذهبی است وقتی که او رابطه ی عاشقانه ای را برقرار می کند این مسئله باعث می شود تا مشکلات بسیار زیادی در خانواده مذهبی او رخ دهد و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 4 دوبله فارسی آپارات

پیج اینستاگرام برناندو سانتوس (بازیگر)

 

برناندو سانتس بازیگر فیلم زیبای نافرمانی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام برناندو را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام برناندو سانتوس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم نافرمانی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم زیبای نافرمانی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا