فیلم و سریال

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی

دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی + کیفیت بالا. فیلم جنگ جهانی سوم یکی از پر طرفدار ترین فیلم ها می باشد که به کارگردانی هومن سیدی ساخته شده است و در این فیلم بازیگرانی همچون محسن تنابنده ، مهسا حجاز ، ندا جبرائیلی ، نوید نصرتی و… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی

 

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی

دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

در این فیلم شخصی به اسم شکیب وجود دارد که شغل او کارگری است و بی خانمان است. متاسفانه او همسر و پسرش را در یکی از زلزله های شدید در سال های قبل از دست داده است و او این مورد را هنوز باور نمی کند بعد از گذشت زمانی شکیب با یک زن روسی ناشنوا و جوان آشنا می شود و وارد رابطه می شود. او در جایی که کار می کرد معلوم شد که صحنه های فیلمی درباره جنایات هیتلر در جنگ جهانی دوم را نمایش می دادند.

شکیب نیز به دلیل این که شباهت بسیار زیادی را هیتلر داشت او را جایگزین بازیگر قبلی می کند و شکیب نیز در این فیلم شروع به بازیگری به عنوان هیتلر می کند و به او خانه ای را برای زندگی اش می دهد و….

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم زنان بدون مردان دوبله فارسی

توضیحاتی درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم

این فیلم یکی از بهترین فیلم ها می باشد که به کارگردانی هومن سیدی ساخته شده است و در این فیلم بازیگران معروفی همچون محسن تنابنده ، مهسا حجاز ، ندا جبرائیلی ، نوید نصرتی ، مرتضی خانجانی ، حاتم مشمولی ، لطفا الله سیفی و… در این فیلم بازیگری کرده اند.

به صورت خلاصه شخصیتی به اسم شکیب وجود دارد که شغل او کارگری است و بی خانمان است. متاسفانه او همسر و پسرش را در یکی از زلزله های شدید در سال های قبل از دست داده است و او این مورد را هنوز باور نمی کند بعد از گذشت زمانی شکیب با یک زن روسی ناشنوا و جوان آشنا می شود و وارد رابطه می شود. او در جایی که کار می کرد معلوم شد که صحنه های فیلمی درباره جنایات هیتلر در جنگ جهانی دوم را نمایش می دادند.

شکیب نیز به دلیل این که شباهت بسیار زیادی را هیتلر داشت او را جایگزین بازیگر قبلی می کند و شکیب نیز در این فیلم شروع به بازیگری به عنوان هیتلر می کند و به او خانه ای را برای زندگی اش می دهد و….

بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده در ۲۶ فروردین ماه در سال ۱۳۵۴ در شهر تهران به دنیا آمده است و او علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در حرفه کارگردانی و فیلم نامه نویس نیز فعالیت می کند.

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۷۴ آغاز کرد و از آن موقع تا به الان توانسته در فیلم های بسیار زیادی نیز بازیگری کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم the wonder 2022 بدون سانسور

از معروف ترین فیلم های او می توان به فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم اشاره کرد که لینک دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرم محسن تنابنده

محسن تنابنده به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام محسن تنابنده را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام محسن تنابنده 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی و بازیگران این فیلم مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا