فیلم و سریال

فیلم نافرمانی روسی

دانلود فیلم نافرمانی روسی

فیلم نافرمانی روسی فیلمی در ژانر رمانتیک و درام که به تهیه کنندگی ریچل وایس ، فریدا تورس بلانکو ، اد ججیونی و به کارگردانی سباستین للیو ساخته شده است. این فیلم زیبا در حقیقت بر پایه نا فرمانی اثر نیومی آلدرمن تولید شده است و یکی از فیلم های بسیار موفق می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم نافرمانی روسی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم نافرمانی روسی با کیفیت بالا

 

فیلم نافرمانی روسی

دانلود فیلم نافرمانی روسی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم نافرمانی روسی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

زنی بسیار خوش اندام و خوش اخلاق ۳۲ ساله ای وجود دارد که متعلق به فرقه یهودیت ارتدکس به اسم رونیت می باشد او در گذشته در شهر لندن و در کشور انگلستان به دنیا آمده است و متاسفانه در آن جا خاطره های بسیار تلخ و بدی را دارد و اگر برای او باشد هرگز دیگر به این شهر بر نمی گردد اما او مجبور می شود تا به زادگاهش ینی شهر لندن باز گردد و بالاخره او از نیویورک به لندن باز می گردد و در آن جا با یک زنی رابطه ی عاشقانه بر قرار می کند.

او در این رابطه ی عاشقانه اش بسیار صمیمی است و هرگز خیانت نمی کند اما به خاطر این که خانواده ی او مذهبی است وقتی که او رابطه ی عاشقانه ای را برقرار می کند این مسئله باعث می شود تا مشکلات بسیار زیادی در خانواده مذهبی او رخ دهد و به همین دلیل نیز او تصمیم می گیرد که و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود سریال چشم چران عمارت قسمت

اگر قصد دانلود فیلم نافرمانی روسی را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم زیبای نافرمانی روسی

 

این فیلم زیبا به کارگردانی سباستین للیو بر پایه نا فرمانی در ژانر درام و رمانتیک ساخته شده است. این فیلم زیبا محصول ۳ کشور ایالات متحده آمریکا و انگلیس و ایرلند می باشد و به زبان انگلیسی نیز ساخته شده است و در واقع به این فیلم ۶ میلیون دلار هزینه شده است و فروش گیشه آن نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار است.

به صورت خلاصه یک زنی بسیار خوش اندام  ۳۲ ساله ای وجود دارد که متعلق به فرقه یهودیت ارتدکس به اسم رونیت می باشد او در گذشته در شهر لندن و در کشور انگلستان به دنیا آمده است و متاسفانه در آن جا خاطره های بسیار تلخ و بدی را دارد و اگر برای او باشد هرگز دیگر به این شهر بر نمی گردد اما او مجبور می شود تا به زادگاهش ینی شهر لندن باز گردد و بالاخره او از نیویورک به لندن باز می گردد و در آن جا با یک زنی رابطه ی عاشقانه بر قرار می کند.

او در این رابطه ی عاشقانه اش بسیار صمیمی است و هرگز خیانت نمی کند اما به خاطر این که خانواده ی او مذهبی است وقتی که او رابطه ی عاشقانه ای را برقرار می کند این مسئله باعث می شود تا مشکلات بسیار زیادی در خانواده مذهبی او رخ دهد و به همین دلیل نیز او تصمیم می گیرد که و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گل های خونی قسمت ۱۰۰

پیج اینستاگرام نیکلاس وودسون (بازیگر)

 

نیکلاس وودسون بازیگر فیلم نافرمانی روسی به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نیکلاس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام نیکلاس  وودسون 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم نافرمانی روسی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم نافرمانی روسی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا