فیلم و سریال

دانلود فیلم نافرمانی

آموزش دانلود فیلم نافرمانی

دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم نافرمانی فیلمی است که در سال ۲۰۱۷ در ژانر درام و رمانتیک به کارگردانی سباستین للیو ساخته شده است. شرکت هایی همچون المنت پیکچرز ، استودیو شماره ۴ در ساختن این فیلم دیدنی نقش اساسی داشته اند.

اگر قصد دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت عالی را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم نافرمانی

دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت ۷۲۰ دانلود

طرح داستان

 

زنی خوش اندام و خوش اخلاق ۳۲ ساله ای وجود دارد که متعلق به فرقه یهودیت ارتدکس به اسم رونیت می باشد او در گذشته در شهر لندن و در کشور انگلستان به دنیا آمده است و متاسفانه در آن جا خاطره های بسیار تلخ و بدی را دارد و اگر برای او باشد هرگز دیگر به این شهر بر نمی گردد اما او مجبور می شود تا به زادگاهش ینی شهر لندن باز گردد و بالاخره او از نیویورک به لندن باز می گردد و در آن جا با یک زنی رابطه ی عاشقانه بر قرار می کند.

 

او در این رابطه ی عاشقانه اش بسیار صمیمی است و هرگز خیانت نمی کند اما به خاطر این که خانواده ی او مذهبی است وقتی که او رابطه ی عاشقانه ای را برقرار می کند این مسئله باعث می شود تا مشکلات بسیار زیادی در خانواده مذهبی او رخ دهد و به همین دلیل نیز او تصمیم می گیرد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال های حسام محمودی

 

اگر قصد دانلود فیلم نافرمانی با کیفیت عالی را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

اطلاعاتی درباره فیلم نافرمانی

 

فیلم نا فرمانی یک فیلمی در ژانر درام و رمانتیک می باشد که به کارگردانی سباستین للیو در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این فیلم محصول مشترک ۳ کشور انگلیس ، ایرلند و ایالات متحده آمریکا می باشد. فیلم نامه این فیلم توسط خود سباستین للیو و ربکا لینکویچ بر پایه نا فرمانی که اثر نیومی الدرمن است نوشته شده است.

 

شرکت هایی مانند: فیلم نیشن اینترمینت ، استودیو شماره ۴ و المنت پیکچرز در ساخت فیلم نافرمانی کمک کرده اند. این فیلم زیبا به مدت ۱۱۳ دقیقه تولید شده است و در تاریخ ۲۷ آوریل سال ۲۰۱۸ انتشار یافت و بازیگرانی مانند: ریچل وایس ، ریچل مک آدامز ، الساندرو ، نیوولا ، آنتون لسر ، نیکلاس وودسون ایفای نقش کرده اند.

 

اگر قصد دانلود فیلم نافرمانی را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

بیوگرافی ریچل وایس (بازیگر)

 

خانم ریچل وایس زاده ۷ مارس سال ۱۹۷۰ در لندن است و یکی از بازیگران انگلیسی می باشد او با موفقیت هایی که داشته توانسته برنده جایزه های گوناگونی همچون اسکار شود.

 

او همچنین شهروندی کشور ایالات متحده آمریکا را نیز دارد و ابتدا فعالیت خود را به صورت جدی در سال ۱۹۹۲ آغاز کرد‌. ریچل وایس در سال ۲۰۱۱ با آقای دنیل کریگ ازدواج کرد که حاصل این ازدواج ۲ فرزند شد و در حال حاضر نیز او صاحب دو فرزند می باشد و علاوه بر آن به حرفه ی خود یعنی بازیگری ادامه می دهد.

بیشتر مطالعه کنید  فیلم خواهران و برادران قسمت ۱۸۳

 

ریچل تحصیلاتش را در ترینیتی هال ، کمبریچ به پایان رساند و بعد از آن سریعا وارد عرصه بازیگری شد و در کم ترین زمان توانست موفقیت های زیادی را رقم بزند و جزو بازیگران موفق انگلیسی شود.

 

از محبوب ترین فیلم های او می توان به فیلم نافرمانی اشاره کرد که لینک دانلود فیلم نافرمانی در ابتدای مقاله وجود دارد.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم زیبای نافرمانی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم نافرمانی در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

سایت شرط بندی معتبر

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا