فیلم و سریال

دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه

آموزش دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه

دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم خانه ای در ته دریاچه فیلمی با ژانر ترسناک می باشد که به کارگردانی الکساندرو بوستیلو و ژولین ماری ساخته شده است. اگر کسی کمتر از ۱۸ سال سن دارد توصیه می شود تا این فیلم را نبیند زیرا این فیلم جزو ترسناک ترین فیلم های خارجی می باشد.

اگر قصد دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه

 

دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه

دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

دو زوج جوانی است که علاقه شدیدی به چیز های جدید دارند و هر لحظه می خواهند وارد ماجرا جویی و یا اتفاقاتی بشوند و هر روز اتفاقات جدید و خوبی برای آن ها رخ دهد. این دو زوج در حال فکر کردن بودند که تصمیم گرفتن به کشور فرانسه سفر کنند و خیلی سریع این تصمیم‌ شان را به اجرا گذاشتن و در فرانسه نیز تصمیم گرفتند تا به عمق دریاچه ای بروند و چیز های جدیدی را کشف کنند. آن ها تمام وسایل های مورد نیاز خود را برای رفتن به اعماق دریاچه آماده می کنند و کم کم حاضر می شوند تا به دریاچه و به اعماق آن بروند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم مرا ببوس 2011

وقتی وارد دریاچه می شوند و کم کم به اعماق آن نزدیک تر می شوند همه جا تاریک و ترسناک می شود. بعد از کمی جستجو خانه مرموز را پیدا می کنند که از بیرون بسیار ترسناک دیده می شد وقتی یکی از این دو زوج وارد آن خانه می شود اتفاقاتی بسیار ترسناک برای آن ها رخ می دهد و…

اگر قصد دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم خانه ای در ته دریاچه

 

فیلم دیدنی خانه ای در ته دریاچه به کارگردانی الکساندرو بوستیلو و ژولین ماری در ژانر ترسناک ساخته شده است این فیلم در سال ۲۰۲۱ در کشور بلژیک و فرانسه تولید شده است و بازیگرانی همچون الکسیس سرواس ، کارولینا ماسی ایفای نقش کرده اند.

به صورت خلاصه دو زوج جوانی است که علاق ای به چیز های جدید دارند و هر لحظه می خواهند وارد ماجرا جویی و یا اتفاقاتی بشوند و هر روز اتفاقات جدید و خوبی برای آن ها رخ دهد. این دو زوج در حال فکر کردن بودند که تصمیم گرفتن به کشور فرانسه سفر کنند و خیلی سریع این تصمیم‌ شان را به اجرا گذاشتن و در فرانسه نیز تصمیم گرفتند تا به عمق دریاچه ای بروند و چیز های جدیدی را کشف کنند. آن ها تمام وسایل های مورد نیاز خود را برای رفتن به اعماق دریاچه آماده می کنند و کم کم حاضر می شوند تا به دریاچه و به اعماق آن بروند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم lethal seduction زیرنویس فارسی بدون سانسور

وقتی وارد دریاچه می شوند و کم کم به اعماق آن نزدیک تر می شوند همه جا تاریک و ترسناک می شود. بعد از کمی جستجو خانه مرموز را پیدا می کنند که از بیرون بسیار ترسناک دیده می شد و…

پیج اینستاگرام الکسیس سرواس (بازیگر)

 

الکسیس سرواس بازیگر فیلم خانه ای در ته دریاچه به دلیل محبوبیت و معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام الکسیس را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام الکسیس سرواس 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم خانه ای در ته دریاچه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم خانه ای در ته دریاچه در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا