فیلم و سریال

دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱

آموزش دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱

دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱ با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. این فیلم زیبا با کارگردانی سجاد پهلوان زاده و با تهیه ‌کنندگی محمد رضا منصوری ساخته شده است و محصول سال ۱۴۰۲ می باشد و یکی از تازه ترین فیلم های است.

اگر قصد دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱ با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱

دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

دو زوج جوانی هستند که باهم ازدواج کرده اند و خوشبخت هم هستند و زندگی برای آن ها عادی سپری می شود اما بعد از گذشتن مدتی وقتی که می خواهند صاحب فرزندی شوند متوجه یک موضوعی می شوند و می فهمند که بچه دار نمی شوند و این موضوع آن ها را بسیار ناراحت می کند و علاوه بر آن فشار های دیگر نیز بر علیه آن ها شروع می شود و هیچ چیزی دیگر مثل قبل نمی ماند و همه چیز تغییر می کند.

وقتی خانواده آن ها می فهمند که این دو زوج بچه دار نخواهند شد بسیار ناراحت می شود و با این وجود به آن ها روحیه می دهند که هرگز تسلیم نشوند و به دنبال دکتر های دیگری نیز بروند تا شاید درمانی برای آن پیدا شد اما باز هم هیچ چیزی حال آن ها را خوب نمی کند و می خواهند که بچه دار شوند و برای همین نیز و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم عملیات فورچون ترفند جنگی با کیفیت HD

اگر قصد دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱ را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم حیثیت گمشده

 

فیلم حیثیت گمشده فیلمی با ژانر درام به تهیه کنندگی محمد رضا منصوری و با کارگردانی سجاد پهلوان زاده ساخته شده است و محصول کشور ایران می باشد و در سال ۱۴۰۲ تولید شده است. بازیگرانی همچون الناز حبیبی ، بهاره افشاری ، مهدی زمین پرداز ، ستاره پسیانی ، امیر نوروزی ایفای نقش کرده اند.

به صورت خلاصه دو زوجی هستند که باهم ازدواج کرده اند و خوشبخت هم هستند و زندگی برای آن ها عادی سپری می شود اما بعد از گذشتن مدتی وقتی که می خواهند صاحب فرزندی شوند متوجه یک موضوعی می شوند و می فهمند که بچه دار نمی شوند و این موضوع آن ها را بسیار ناراحت می کند و علاوه بر آن فشار های دیگر نیز بر علیه آن ها شروع می شود و هیچ چیزی دیگر مثل قبل نمی ماند و همه چیز تغییر می کند.

وقتی خانواده آن ها می فهمند که این دو زوج بچه دار نخواهند شد بسیار ناراحت می شود و با این وجود به آن ها روحیه می دهند که هرگز تسلیم نشوند و به دنبال دکتر های دیگری نیز بروند تا شاید درمانی برای آن پیدا شد اما باز هم هیچ چیزی حال آن ها را خوب نمی کند و…

پیج اینستاگرام بهاره افشاری (بازیگر)

 

بهاره افشاری بازیگر خوش نقش فیلم حیثیت گمشده  به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم fall

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام بهاره را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام بهاره افشاری 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره فیلم حیثیت گمشده مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت ۱ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا