فیلم و سریال

دانلود سریال manhunt

آموزش دانلود سریال manhunt

دانلود سریال manhunt با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. سریال manhunt فیلمی با ژانر درام می باشد که به کارگردانی آندرو سودوروسکی، تونی گیتلسن ، جیم کلمنت ساخته شده است. در این فیلم زیبا بازیگرانی همچون پل بتانی ، جرمی باب ، لین کالینز ایفای نقش کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال manhunt را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال manhunt با کیفیت بالا

 

دانلود سریال manhunt

دانلود سریال manhunt با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال manhunt با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

در سال ۱۹۹۵ جیم فیتز یکی از ماموران اف بی ای می باشد که جزو قدرتمند ترین فرد اف بی آی نیز می باشد او هر روز در ماموریت های بسیار زیادی شرکت می کند و تا به حال هر ماموریتی که به او داده شده است را با موفقیت به پایان رسانده است. این بار او به گروه و یا تیم ویژه ای می پیوندد و شروع به عملیات در این تیم می کند و ماموریت اصلی او این است که یک تروریست بسیار خطر ناکی به اسم تد کزینسکی را دستگیر کند و به مقام های امنیتی تحویل دهد. او تمام تلاش خود را می کند تا این تروریست خطرناک را دستگیر کند.

تد جزو خطرناک ترین تروریست های دنیا می باشد که تا به حال آسیب های فراوانی را به کشور های مختلف جهان زده است و بالاخره کشور تیمی را تشکیل می دهد تا این تروریست خطرناک را دستگیر کنند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم love buster

اگر قصد دانلود سریال manhunt را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی سریال manhunt

 

سریال دیدنی manhunt جزو سریال هایی با ژانر درام می باشد که به کارگردانی ۳ شخص جیم کلمنت ، تونی گیتلسن ، اندرو سودوروسکی ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایالات متحده آمریکا گی باشد که به مدت ۲ فصل تولید شده و بازیگرانی مانند جرمی باب ، کیشا کاستل ، پل بتانی ایفای نقش کرده اند.

به‌ صورت خلاصه در سال ۱۹۹۵ جیم فیتز یکی از ماموران اف بی ای می باشد که جزو قدرتمند ترین فرد اف بی آی نیز می باشد او هر روز در ماموریت های بسیار زیادی شرکت می کند و تا به حال هر ماموریتی که به او داده شده است را با موفقیت به پایان رسانده است. این بار او به گروه و یا تیم ویژه ای می پیوندد و شروع به عملیات در این تیم می کند و ماموریت اصلی او این است که یک تروریست بسیار خطر ناکی به اسم تد کزینسکی را دستگیر کند.

و به مقام های امنیتی تحویل دهد. او تمام تلاش خود را می کند تا این تروریست خطرناک را دستگیر کند. تد جزو خطرناک ترین تروریست های دنیا می باشد که تا به حال آسیب های فراوانی را به کشور های مختلف جهان زده است و بالاخره کشور تیمی را تشکیل میدهد تا این تروریست خطرناک را دستگیر کنند و…

پیج اینستاگرام جرمی باب (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت 106 با زیرنویس فارسی

جرمی باب بازیگر سریال manhunt به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام جرمی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام جرمی باب 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما عزیزان درباره سریال manhunt مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال manhunt در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا