فیلم و سریال

دانلود فیلم bird box barcelona 2023

آموزش دانلود فیلم bird box barcelona 2023

دانلود فیلم bird box barcelona 2023 با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم bird box barcelona 2023 با ژانر ترسناک و آخر الزمانی با کارگردانی الکس پاستور و دیوید پاستور ساخته شده است. این فیلم محصول کشور اسپانیا می باشد و به مدت ۱۱۲ دقیقه تولید شده است.

اگر قصد دانلود فیلم bird box barcelona 2023 را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم bird box barcelona 2023 با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم bird box barcelona 2023

دانلود فیلم bird box barcelona 2023 با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم bird box barcelona 2023 با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

جهان و دنیا گرفتار یک نیروی قدرتمند مرموزی است که این نیرو می تواند بر روی انسان ها تاثیرات منفی بگذارد و احساسات بد و منفی که بر آن ها وارد می شود آن ها را تا خودکشی هدایت کند. در یک روزی در شهر بارسلونا سباستین دخترش یعنی آنا را در حال تماشای اسکیت بور و از آن لذت می برد اما سباستین و انا توسط چند تا از نابینایان که به دنبال تدارکات نیز بوده اند مورد حمله قرار می گیرند و این گروه به آنا و سباستین حمله می کنند.

 

پس از گذشت مدت بسیار کمی آنا و سباستین موفق می شوند تا از دست مزاحمان مهاجم فرار کنند و جان سالم در ببرند. آنا با چشم بند به بیرون می آید و در معرض نور خورشید قرار می گیرند آن ها در آن جا با چند گروهی از باز ماندگان رو به رو می شوند و سباستین نیر تمایل دارد تا به این گروه بپیوندد اما و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم سریع و خشن 10 بدون سانسور

 

اگر قصد دانلود فیلم bird box barcelona 2023 را دارید لینک دانلود این فیلم دیدنی در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق آن لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم bird box barcelona 2023

 

فیلم bird box barcelona 2023 به کارگردانی دیوید و الکس پاستور و با فیلم برداری دانیل ارانیو ساخته شده است این فیلم در کشور اسپانیا به مدت ۱۱۲ دقیقه تولید شده و در ۱۴ جولای سال ۲۰۲۳ به اکران در آمده است. بازیگرانی همچون نایلا شوبرث و دیگو کالوا ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه دنیا گرفتار یک نیروی قدرتمند مرموزی است که این نیرو می تواند بر روی انسان ها تاثیرات منفی بگذارد و احساسات بد و منفی که بر آن ها وارد می شود آن ها را تا خودکشی هدایت کند. در یک روزی در شهر بارسلونا سباستین دخترش یعنی آنا را در حال تماشای اسکیت بور و از آن لذت می برد اما سباستین و انا توسط چند تا از نابینایان که به دنبال تدارکات نیز بوده اند مورد حمله قرار می گیرند و این گروه به آنا و سباستین حمله می کنند.

 

پس از گذشت مدت بسیار کمی آنا و سباستین موفق می شوند تا از دست مزاحمان مهاجم فرار کنند و جان سالم در ببرند. آنا با چشم بند به بیرون می آید و در معرض نور خورشید قرار می گیرند و…

پیج اینستاگرام نایلا شوبرث (بازیگر)

 

نایلا شوبرث بازیگر فیلم bird box barcelona 2023 به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم everything everywhere all at once

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام نایلا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام نایلا شوبرث 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم bird box barcelona 2023 مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم bird box barcelona 2023 در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا