فیلم و سریال

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴ + کیفیت بالا. سریال آزمون زندگی در ژانر عاشقانه به کارگردانی موزامیل دزای ساخته شده است. معمولا سریال های هندی ، سریال های پر بیننده ای می باشد که این سریال نیز یکی از پر بیننده ترین سریال های هندی می باشد که توانسته مخاطبانش را جذب کند.

اگر قصد دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴

 

سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴

دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان سریال آزمون زندگی

 

پسر و دختری به نام آنوراگ و پرنا وجود دارد که با یکدیگر آشنا می شوند و بعد از گذشت مدتی می فهمند که برای یکدیگر آفریده شده اند و عاشق هم می شوند اما آن ها برای رسیدن به یک دیگر باید مشکلات بسیار زیادی را پشت سر بگذارند اما آن ها تصمیم گرفته اند که هر طوری که شده باید به یکدیگر برسند و با هم ازدواج کنند.

 

انوراگ و پرنا به یکدیگر وابسته هستن و بدون هم نمی توانند زندگی کنند اما باید برای رسیدن به هم باید با مشکلاتی رو به رو شوند و با آن ها بجنگند و‌…

توضیحاتی درباره سریال آزمون زندگی

 

این سریال محصول کشور هند می باشد که در ژانر عاشقانه به کارگردانی موزامیل دزای ساخته شده است. این سریال دیدنی توانسته در کم ترین مدت کاربران زیادی را جذب خود بکند. موزامیل دزای در این سریال از بازیگران با تجربه و مشهوری مانند : هینا خان ، پارت سامتان ، کاران سینگ گرور و… استفاده کرده است.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم ابلق بدون سانسور

 

به صورت خلاصه پسر و دختری به نام آنوراگ و پرنا وجود دارد که با یکدیگر آشنا می شوند و بعد از گذشت مدتی می فهمند که برای یکدیگر آفریده شده اند و عاشق هم می شوند اما آن ها برای رسیدن به یک دیگر باید مشکلات بسیار زیادی را پشت سر بگذارند اما آن ها تصمیم گرفته اند که هر طوری که شده باید به یکدیگر برسند و با هم ازدواج کنند انوراگ و پرنا به یکدیگر وابسته هستن و….

 

اگر قصد دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیوگرافی هینا خان (بازیگر)

 

هینا خان در ۲ اکتبر سال ۱۹۸۷ در کشور هند به دنیا آمده است و او تحصیلاتش را در مدرسه آکادمی مرکزی کلنل به پایان رسانده است.

 

خانم هینا علاوه بر فعالیت در حرفه بازیگری در عرصه مدلینگ نیز فعالیت ی کند و یکی از بهترین مدل ها می باشد.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۲۰۰۹ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

از محبوب ترین سریال های او می توان به سریال ازمون زندگی اشاره کرد که لینک دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴ در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام هینا خان (بازیگر)

 

خانم هینا خان بازیگر سریال دیدنی آزمون زندگی به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  سریال معاویه

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام هینا خان را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام هینا خان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما درباره کاربران درباره سریال آزمون زندگی مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال آزمون زندگی قسمت ۷۴ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا