فیلم و سریال

دانلود فیلم اسب جنگی تنها

آموزش دانلود فیلم اسب جنگی تنها

دانلود فیلم اسب جنگی تنها با کیفیت بالا در سایت حضرات نیوز امکان پذیر می باشد. فیلم اسب جنگی تنها در ژانر اکشن و جنگی به کارگردانی جونی استرانگ ساخته شده است. این فیلم محصول سال ۲۰۲۳ می باشد و در این سال نیز به اکران درآمده است.

اگر قصد دانلود فیلم اسب جنگی تنها را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود فیلم اسب جنگی تنها با کیفیت بالا

 

دانلود فیلم اسب جنگی تنها

دانلود فیلم اسب جنگی تنها با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود فیلم اسب جنگی تنها با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان

 

طالبان جزو خطرناک ترین تیم هایی است که توانسته اند افغانستان را نیز تسخیر کنند و او را به محل زندگی خود در بیاورند. طالبان کودکی را اسیر گرفته است که می خواهد با استفاده از آن کودک اقداماتی وحشیانه ای را انجام دهد به خاطر همین نیز کشور ایالات متحده آمریکا گروهی بسیار حرفه ای را تشکیل می دهد تا آن کودک را از دست تیم خطرناک طالبان نجات دهند و او را دل یک مکان امنی نگه داری کنند تا دست طالبان به آن کودک نرسد و نتوانند اقداماتی را انجام دهند.

 

کشور ایالات متحده آمریکا نیروی های ویژه دریایی خود را بعد از انجام تحقیقاتی به سراغ شورشیان طالبان می فرستد تا کودک اسر گرفته شده به دست طالبان را نجات دهند وقتی نیرو های ویژه این کشور به افغانستان می رسند عملیات‌ شان را آغاز می کنند وقتی آن ها طبیعت وحشی افغانستان را می بینند شوکه می شوند و کار خودشان را آغاز می کنند و…

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

 

اگر قصد دانلود فیلم اسب جنگی تنها را دارید لینک دانلود این فیلم در ابتدای مقاله قرار گرفته شده است و شما می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

توضیحاتی درباره فیلم اسب جنگی تنها

 

این فیلم زیبا محصول کشور ایالات متحده آمریکا می باشد که در ژانر اکشن و جنایی به کارگردانی جونی استرانگ ساخته شده است. فیلم اسب جنگی تنها در سال ۲۰۲۳ تولید شده است و بازیگرانی همچون آتنا دورنر ، سیا ، راژ کالا ایفای نقش کرده اند.

 

به صورت خلاصه طالبان جزو خطرناک ترین تیم هایی است که توانسته اند افغانستان را نیز تسخیر کنند و او را به محل زندگی خود در بیاورند. طالبان کودکی را اسیر گرفته است که می خواهد با استفاده از آن کودک اقداماتی وحشیانه ای را انجام دهد به خاطر همین نیز کشور ایالات متحده آمریکا گروهی بسیار حرفه ای را تشکیل می دهد تا آن کودک را از دست تیم خطرناک طالبان نجات دهند و او را دل یک مکان امنی نگه داری کنند تا دست طالبان به آن کودک نرسد و نتوانند اقداماتی را انجام دهند.

 

کشور ایالات متحده آمریکا نیروی های ویژه دریایی خود را بعد از انجام تحقیقاتی به سراغ شورشیان طالبان می فرستد تا کودک اسر گرفته شده به دست طالبان را نجات دهند وقتی نیرو های ویژه این کشور به افغانستان می رسند عملیات‌ شان را آغاز می کنند وقتی آن ها طبیعت وحشی افغانستان را می بینند شوکه می شوند و…

پیج اینستاگرام آتنا دورنر (بازیگر)

 

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۶۴

آتنا دورنر بازیگر فیلم اسب جنگی تنها به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام اتنا را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه《 ورود به اینستاگرام آتنا دورنر 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره فیلم اسب جنگی تنها مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود فیلم اسب جنگی تنها در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا