فیلم و سریال

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت 33

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳ + کیفیت بالا. این سریال محصول کشور چین می باشد و بازیگرانی همچون لو یونشی ، دنگ وی ، سان ژن نی بازیگری کرده اند. این سریال دیدنی چینی به مدت ۴۰ قسمت ساخته شده است و در ۶ آوریل سال ۲۰۲۳ به نمایش درآمده است.

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳

 

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

بازیگران و کارگردان سریال چینی تا پایان ماه

 

در این سریال زیبا بازیگرانی معروفی همچون لو یونشی ، سان ژن نی ، دنگ وی ، هان کی لونا ، چن دو لینگ بازیگری کرده اند. کارگردان سریال تا پایان ماه کسی نیست جز KUK Kok Leung.

طرح داستان

 

داستان این سریال چینی از این قرار است که تمام شیاطین از زمان قدیم به زمان آینده می آیند. و دنیا را بر تسلطشان می گیرند و به افراد های فانی و جاودان سلطه گری می کنند و قدرت بسیار زیادی را به دست می آورند. بعد از گذشت مدتی افراد جاودان از این پادشاهی و قدرت شیاطین خسته می شوند و برای این که بتوانند شیاطین ها را از بین ببرد

بیشتر مطالعه کنید  سریال گلهای خونی قسمت ۹۰

 

تصمیم گرفتند تا یک شخصی را مامور کنند تا در زمان سفر کنند و به ۵۰۰ سال قبل برود تا بنیان گذار اصلی این شیاطین را پیدا کند و آن را از بین ببرد. لی سو سو این ماموریت بسیار سر سختی را قبول می کند و به گذشته سفر می کند در این حین او در گذشته با حقایقی رو به رو می شود و با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می شود و با آن ها جنگ می کند و…

اطلاعاتی درباره سریال چینی تا پایان ماه

 

این سریال محبوب متعلق به کشور چین می باشد که با ژانر فانتزی ، ووشیا و با کارگردانی Kuk Kok Leung ساخته شده است. سریال تا پایان ماه ۴۰ قسمت می باشد که ابتدا در ۶ آوریل سال ۲۰۲۳ از طریق شبکه یوکو به نمایش در آمد.

 

به صورت خلاصه داستان این سریال چینی از این قراره که تمام شیاطین از زمان گذشته به زمان آینده می آیند. و دنیا را بر تسلطشان می گیرند و به افراد های فانی و جاودان سلطه گری می کنند و قدرت بسیار زیادی را به دست می آورند. بعد از گذشت مدتی افراد جاودان از این پادشاهی و قدرت شیاطین خسته می شوند و برای این که بتوانند شیاطین ها را از بین ببرد.

 

تصمیم گرفتند تا یک کسی را مامور کنند تا در زمان سفر کنند و به ۵۰۰ سال قبل برود تا بنیان گذار اصلی این شیاطین را پیدا کند و آن را از بین ببرد. لی سو سو این ماموریت بسیار سر سختی را قبول می کند و به گذشته سفر می کند در این حین او در گذشته با حقایقی رو به رو می شود و با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می شود و با آن ها جنگ می کند و…

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم زنان بدون مردان

 

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام سان ژن نی

 

سان ژن نی بازیگری محبوب چینی به دلیل معروفیت و محبویتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام سان ژن نی را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سان ژن نی 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال چینی تا پایان ماه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۳ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا