فیلم و سریال

دانلود پوست شیر قسمت آخر

آموزش دانلود پوست شیر قسمت آخر

دانلود پوست شیر قسمت آخر + کیفیت عالی. سریال پوست شیر یکی از پر طرفدار ترین سریال های ایرانی می باشد که طرفداران بسیار زیادی را از سر تا سر ایران دارد. این سریال با کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده است.

اگر قصد دانلود پوست شیر قسمت آخر را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود پوست شیر قسمت آخر

 

دانلود پوست شیر قسمت آخر

دانلود پوست شیر قسمت آخر با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود پوست شیر قسمت آخر با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان پوست شیر

در این سریال نعیم کار خلافی را انجام داده بود و برای این کار به ۱۵ سال حبس محکوم شده بود. وقتی که او آزاد شد به دیدار دخترش می رود اما متوجه می شود که دخترش در هنگام سفر به شمال ربوده شده است و او از این کار بسیار خشمگین می شود. پلیس نیز به دنبال عاملان ربوده شدن دختر نعیم بودند اما نتوانستند پیدا کنند و نعیم نیز از کار پلیس بسیار نا راضی است.

نعیم نیز برای این که بتواند عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند گروهی با دوستانش تشکیل می دهد و به دنبال پیدا کردن عاملان ربوده شدن دخترش می روند و….

اگر قصد دانلود پوست شیر قسمت آخر را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

توضیحاتی درباره پوست شیر

سریال پوست شیر یکی از ترند ترین سریال های این روزا می باشد که با ژانر درام ، اجتماعی و جنایی در سال ۱۴۰۱ به نمایش درآمد. در این سریال بازیگرانی مانند : شهاب حسینی ، پردیس احمدیه ، مهرداد صدیقیان ، پانته آ بهرام ، آناهیتا افشار ، بابک کریمی و… بازیگری کرده اند و محصول کشور ایران می باشد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم fast x 2023 بدون سانسور

به صورت خلاصه نعیم کار خلافی را انجام داده بود و برای این کار به ۱۵ سال حبس محکوم شده بود. وقتی که او آزاد شد به دیدار دخترش می رود اما متوجه می شود که دخترش در هنگام سفر به شمال ربوده شده است و او از این کار بسیار خشمگین می شود. پلیس نیز به دنبال عاملان ربوده شدن دختر نعیم بودند اما نتوانستند پیدا کنند و نعیم نیز از کار پلیس بسیار نا راضی است.

نعیم نیز برای این که بتواند عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند گروهی با دوستانش تشکیل می دهد و به دنبال پیدا کردن عاملان ربوده شدن دخترش می روند و….

بیوگرافی آناهیتا افشار

خانم آناهیتا افشار در ۷ مرداد ماه در سال ۱۳۶۵ در هشترود به دنیا آمده است او یکی از موفق ترین بازیگران ایرانی می باشد و او تحصیل کرده از طریق رشته نقاشی می باشد اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت وارد این عرصه شد.

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۳ وقتی که ۱۸ سال سن داشت آغاز کرد.

از معروف ترین سریال های او می توان به سریال پوست شیر اشاره کرد که لینک دانلود پوست شیر قسمت آخر در ابتدای مقاله وجود دارد.

پیج اینستاگرام آناهیتا افشار

آناهیتا افشار به دلیل معروفیت و محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم استخراج 2 دوبله فارسی بدون سانسور

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام آناهیتا افشار را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام آناهیتا افشار 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال پوست شیر و بازیگران آن مطالبی را ارائه دادیم لینک دانلود پوست شیر قسمت آخر در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا