فیلم و سریال

سریال گیلدخت قسمت ۵۲

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲

سریال گیلدخت قسمت ۵۲ + کیفیت عالی. سریال گیلدخت یکی از سریال های تاریخی کشور ایران می باشد. این سریال با ژانر تاریخی و درام به کارگردانی مجید اسماعیلی و به مدت ۶۰ قسمت ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲

 

سریال گیلدخت قسمت ۵۲

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

خلاصه داستان گیلدخت

 

اسماعیل میرشکار یک مردی پر تلاش بود که او عاشق دختر تقی خان یعنی خانم گلنار شده بود اسماعیل ابتدا این اتفاق را از گلنار پنهان کرد اما بعد از گذشت زمانی احساساتش را به او گفت. وقتی که این موضوع به گوش تقی خان رسید عصبانی شد و از این کارشان بسیار نا راضی هست. تقی خان برای این که بتواند دخترش گلنار و اسماعیل میرشکار را کنترل کند

 

دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را دستگیر کنند و او را حبس کنند و دختر گلنار را نیز در یک اتاقی حبس کنند و تنبیه کنند اما در این حین چنان اتفاق های نا گوار و بدی می افتد که رابطه بین اسماعیل میرشکا و گلنار به یاد هیچ کسی نمی افتد و….

توضیحاتی درباره گیلدخت

 

این سریال دیدنی به کارگردانی مجید اسماعیلی و با ژانر تاریخی و درام ساخته شده است. هر قسمت سریال گیلدخت به مدت ۴۵ دقیقه ساخته شده و از طریق شبکه یک و آی فیلم به نمایش در می آمد. این سریال ابتدا در ۱۹ آبان ماه در سال ۱۴۰۱ انتشار شد.

بیشتر مطالعه کنید  سریال سیب ممنوعه قسمت 459

 

در سریال زیبای گیلدخت بازیگرانی همچون سعید راد ، محمود پاک نیت ، میترا رفیع ، رامتین خدا پناهی ، سعید چنگیزیان ، ثریا قاسمی ، شقایق فراهانی و… بازیگری کرده اند.

خلاصه داستان این سریال به این شکل است که اسماعیل میرشکار یک مردی بسیار پر تلاش بود که او عاشق دختر تقی خان یعنی خانم گلنار شده بود اسماعیل ابتدا این اتفاق را از گلنار پنهان کرد اما بعد از گذشت زمانی احساساتش را به او گفت. وقتی که این موضوع به گوش تقی خان رسید عصبانی شد و از این کارشان بسیار نا راضی هست. تقی خان برای این که بتواند دخترش گلنار و اسماعیل میرشکار را کنترل کند

دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را دستگیر کنند و او را حبس کنند و…

 

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲ را دارید لینک دانلود این سریال زیبا را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بیوگرافی میترا رفیع (بازیگر)

 

خانم میترا رفیع در ۱۲ آذر ماه در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است. او تحصیلات خود را تا فوق لیسانس ادامه داد و بعد وارد حرفه بازیگری شد.

 

میترا رفیع ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی در سال ۱۳۸۷ با بازی در نمایش نقطه چین های متصل به تو آغاز کرد.

 

او در سی و هفتمین جشنواره تئاتر حضور داشت که در این جشنواره توانست جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

 

از محبوب ترین سریال های این بازیگر می توان به سریال دیدنی گیلدخت اشاره کرد که لینک دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲ در ابتدای مقاله وجود دارد‌.

بیشتر مطالعه کنید  culpa mia

پیج اینستاگرام میترا رفیع (بازیگر)

خاتم میترا بازیگر سریال گیلدخت به دلیل محبوبیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام میترا رفیع 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال تاریخی گیلدخت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا