سایت های شرط بندی

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت 32

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲ + کیفیت عالی. این سریال چینی با ژانر ووشیا و فانتزی ساخته شده است. خلاصه داستان این سریال دیدنی به این شکل است که شیاطین ها از گذشته آمده اند و بر انسان های جاودان سلطه گری می کنند. سریال تا پایان ماه به کارگردانی Kuk Kok Leung ساخته شده است.

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲

 

سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲

دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲ با کیفیت ۷۲۰

خلاصه داستان تا پایان ماه

 

تمام شیاطین از زمان گذشته به زمان آینده امده اند و دنیا را بر تسلطشان می گیرند و به افراد های فانی و جاودان سلطه گری می کنند و قدرت بسیار زیادی را به دست می آورند. بعد از مدتی افراد جاودان و فانی از این پادشاهی و قدرت شیاطین خسته می شوند و برای این که بتوانند شیاطین ها را از بین ببرد.

 

تصمیم گرفتند تا یک شخصی را مامور کنند تا در زمان سفر کنند و به ۵۰۰ سال قبل برود تا بنیان گذار اصلی این شیاطین را پیدا کند و آن را از بین ببرد. لی سو سو این ماموریت بسیار سر سختی را قبول می کند و به گذشته سفر می کند در این حین او در گذشته با حقایقی رو به رو میشود و با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می شود و با آن ها جنگ می کند اما باز هم همه این ها کافی نیست و…

بیشتر مطالعه کنید  سایت طوفان بت

 

اگر قصد دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲ را دارید لینک دانلود این سریال را می توانید در ابتدای مقاله پیدا کنید.

بازیگران و کارگردان

 

این سریال دیدنی از بازیگران معروف و محبوب چینی برای بازی در سریال استفاده کرده است. بازیگران سریال تا پایان ماه عبارت است از: لو یونشی ، سان ژن نی ، دنگ وی ، چن دو لینگ ، بای لو ، هان کی لونا و…

 

سریال تا پایان ماه به کارگردانی Kuk Kok Leung ساخته شده است و این کارگردان تجربه ها و موفقیت های زیادی را در دوران کارگردانیش کسب کرده است.

توضیحاتی درباره تا پایان ماه

 

این سریال محصول کشور چین می باشد که با ژانر فانتزی و ووشیا و به کارگردانی Kuk Kok Leung ساخته شده است. سریال دیدنی تا پایان ماه به مدت ۴۰ قسمت ساخته شده است و ابتدا در کشور چین پخش شد. بازیگران معروفی همچون : دنگ وی ، هان کی لونا ، دنگ وی ، چن دو لینگ ، لو یونشی ، بای لو در این سریال بازیگری کرده اند.

بیوگرافی Kuk Kok Leung (کارگردان)

 

آقای Kuk متولد دهه پنجاهی می باشد که در کشور چین به دنیا آمده است او از دوران بچگیش همیشه آرزو داشته تا فیلم و سریال هایی را بسازد.

 

Kuk به دلیل استعداد و علاقه ای که به فیلم و سریال داشت از بچگی شروع به فعالیت کرد که از آن موقع تا به الان نیز توانسته موفقیت های زیادی را رقم بزند.

 

متاسفانه اطلاعات کاملی درباره ازدواج و رابطه های او در دستمان نیس.

بیشتر مطالعه کنید  takbet فارسی ایرانی بدون فیلتر

 

از محبوب ترین سریال های این کارگردان می توان به سریال تا پایان ماه اشاره کرد که لینک دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲ در ابتدای مقاله وجود دارد‌.

پیج اینستاگرام KUK Kok Leung (کارگردان)

Kuk Kok Leung کارگردان سریال چینی تا پایان ماه به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام او را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام KUK Kok Leung 》وارد پیج اینستاگرام این کارگردان معروف شوید.

شرح مقاله

ما در این مقاله برای شما درباره سریال چینی تا پایان ماه مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال چینی تا پایان ماه قسمت ۳۲ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا