فیلم و سریال

سریال گیلدخت قسمت ۵۱

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۱

سریال گیلدخت قسمت ۵۱ + کیفیت عالی. این سریال محصول کشور ایران می باشد و به کارگردانی مجید اسماعیلی ساخته شده است. در سریال گیلدخت بازیگرانی معروفی همچون میترا رفیع ، رضا اکبر پور ، سعید چنگیزیان ، رامتین خدا پناهی و‌‌‌… بازیگری کرده اند.

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۱ را دارید با ما در ادامه مقاله همراه باشید‌.

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۱

 

سریال گیلدخت قسمت ۵۱

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۱ با کیفیت ۳۶۰ دانلود
دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۱ با کیفیت ۷۲۰ دانلود

 

طرح داستان

 

اسماعیل میرشکار یک مردی پر تلاش بود که او عاشق دختر تقی خان یعنی گلنار شده بود اسماعیل ابتدا این اتفاق را از گلنار پنهان کرد اما بعد از گذشت زمانی احساساتش را به او گفت. وقتی که این موضوع به گوش تقی خان رسید عصبانی شد و از این کارشان بسیار نا راضی هست. تقی خان برای این که بتواند دخترش گلنار و اسماعیل میرشکار را کنترل کند.

 

دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را دستگیر کنند و او را حبس کنند و دختر گلنار را نیز در یک اتاقی حبس کنند و تنبیه کنند اما در این حین چنان اتفاق هایی می افتد که رابطه بین اسماعیل و گلنار از یاد می رود و درگیر حل مشکلات اساسی می شوند و….

 

اگر قصد دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۱ را دارید لینک دانلود این سریال در ابتدای مقاله وجود دارد.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم hidden 2015 دوبله فارسی

اطلاعاتی درباره سریال گیلدخت

 

سریال زیبای گیلدخت در ژانر تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی ساخته شده است. این سریال به مدت ۴۵ دقیقه ساخته شده و در ۱۹ آبان ماه در سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه های آی فیلم و شبکه یک به اکران درآمده است. در این سریال بازیگرانی مانند : سعید چنگیزیان ، محمود پاک نیت ، میترا رفیع ، رامتین خدا پناهی ، رضا اکبر پور ، ثریا قاسمی ، پریوش نظریه و… بازیگری کرده اند.

 

به صورت خلاصه اسماعیل میرشکار یک مردی پر تلاش بود که او عاشق دختر تقی خان یعنی گلنار شده بود اسماعیل ابتدا این اتفاق را از گلنار پنهان کرد اما بعد از گذشت زمانی احساساتش را به او گفت. وقتی که این موضوع به گوش تقی خان رسید عصبانی شد و از این کارشان بسیار نا راضی هست. تقی خان برای این که بتواند دخترش گلنار و اسماعیل میرشکار را کنترل کند.

 

دستور می دهد تا اسماعیل میرشکار را دستگیر کنند و او را حبس کنند و دختر گلنار را نیز در یک اتاقی حبس کنند و تنبیه کنند اما در این حین چنان اتفاق هایی می افتد که رابطه بین اسماعیل و گلنار از یاد می رود و درگیر حل مشکلات اساسی می شوند و…

بیوگرافی سعید چنگیزیان

 

سعید چنگیزیان در ۲۲ آذر ماه در سال ۱۳۵۶ در سمنان به دنیا آمده است.

 

او ابتدا فعالیت خود را به صورت کاملا جدی و حرفه ای در سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و از آن موقع تا به الان توانسته در سریال ها و فیلم های زیادی بازیگری کند و موفقیت های زیادی را کسب کند.

بیشتر مطالعه کنید  دانلود فیلم دیو و ماه پیشونی قسمت

پیج اینستاگرام سعید چنگیزیان (بازیگر)

 

اقای سعید چنگیزیان بازیگر سریال تاریخی گیلدخت به دلیل معروفیتی که در بین طرفدارانش دارد در پیج اینستاگرامش هم فالوور های بسیار زیادی دارد و اطلاع رسانی ها درباره سریال ها و فیلم های جدیدش را نیز در این پیج اطلاع رسانی می کند.

 

اگر قصد ورود به پیج اینستاگرام این بازیگر محبوب را دارید می توانید با کلیک بر روی گزینه 《 ورود به اینستاگرام سعید چنگیزیان 》وارد پیج اینستاگرام این بازیگر معروف شوید.

شرح مقاله

 

ما در این مقاله برای شما کاربران درباره سریال گیلدخت مطالبی را ارائه دادیم که لینک دانلود سریال گیلدخت قسمت ۵۱ در ابتدای مقاله وجود دارد می توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید.

 

حضرات نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا